جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 تير 1394     
ناوگان تاکسی رانی بندر انزلی هوشمند سازی می شود

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندر انزلی اظهار داشت: ناوگان تاکسی رانی بندر انزلی حدود 1250 دستگاه تاکسی فعال دارد که حدود 430 دستگاه آن به فرسودگی رسیده است و در ظرف 3 سال گذشته تا کنون در راستای نوسازی سازمان تاکسی رانی اقداماتی انجام نشده است.

خلیلی در گفت و گو با خبرنگار شهرداری نیوز در خصوص تاخیر نوسازی ناوگان افزود : تامین خودرو جدید برای رانندگان تاکسی ها یک وام 20 میلون تومانی را با بازپرداخت 500 هزار تومان قسط ماهانه در بر دارد و در پی آن رانندگان تاکسی ها باید ما به تفاوتی برای جایگزینی خودروی فرسوده خود به جای خودروهای جدید را به صورت نقدی بپردازند که این امر با درامد پایین راننگان محقق نمی شود.

وی گفت: در حال حاضر از برنامه های ویژه تاکسی رانی استفاده از خودروهای با پلاک منطقه آزاد است که این موضوع به دلایل عمده اقتصادی و مالی تحقیق نیافته است.

وی در پایان در مورد برنامه های آتی سازمان تاکسی رانی برای بهبود وضعیت ناوگان خبر داد و گفت: مواردی که هم اکنون برای ساماندهی ناوگان مورد بحث قرار گرفته موضوع نوسازی تاکسی های فرسوده، اعطای هویت شغلی به رانندگان و موضوع بیمه بازنشستگی آنهاست که مدتی است به تعویق افتاده و همچنین هوشمند سازی که در دستور کار سازمان قرار دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: