جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 تير 1394     
افزایش مراکز بازپروری معتادان خیابانی در مجلس و دولت

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ظرفیت و راه اندازی مراکز بازپروری معتادان خیابانی از برنامه‌های نزدیک مجلس و دولت است.

حسین طلا نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار شهرداری نیوز،با اشاره به افزایش ظرفیت و راه اندازی مراکز بازپروری معتادان خیابانی در مجلس و دولت، اظهار کرد:‌با توجه به اینکه دو نهاد شهرداری و نیروی انتظامی اقدامات خوبی را در خصوص جمع آوری معتادان خیابانی داشته‌اند، اما این نهادها با کمبود فضای مناسب بازپروری معتادان خیابانی مواجه می‌شوند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون اجتماعی با همکاری نهادهای دولتی ذیربط در 5،6 سال اخیر اقدام به افزایش ظرفیت و راه اندازی مراکز بازپروری کرده است.

طلا تصریح کرد: مراکز بازپروری که به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کنند، با ظرفیت 2 هزار و 500 تنی پیش بینی شده است، یعنی ظرفیت هر مرکز بازپروری، بالغ بر 2 هزار و 500 معتاد است، به طوری که نخستین مرکز بازپروری معتادان خیابانی در مدت یک یا دو ماه آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مرکز بازپروری و کمپ بیمارستان اخوان واقع در ملارد نیز تا کنون پیشرفت خوبی داشته است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: