جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 تير 1394     
ستادسوخت همچنان ادامه فعالیت می‌دهد

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور با تاکید بر ادامه فعالیت این ستاد گفت: هر تغییری در مورد ادامه فعالیت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور باید توسط دولت اعلام شود و تاکنون در این خصوص چیزی به ستاد ابلاغ نشده است.

 

علیرضا فیض‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: تاسیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور برمی گردد به قانون حمل و نقلی که در سال 86 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید که در آن این ستاد به عنوان ناظر و دبیر کارگروهی که در آن وجود داشت تعیین شده بود.

 

وی افزود: ستاد سوخت کشور بر اساس این قانون در سال 87 تاسیس شد و تا زمانی که این قانون اجرا می شود ستاد سوخت نیز می تواند ادامه فعالیت دهد، مگر اینکه دولت بخواهد این سازوکار را تغییر دهد که به طبع آن جایگاه و یا نحوه کار آن تغییر می کند. تاکنون چنین تصمیمی به ستاد ابلاغ نشده و به محض ابلاغ تمکین خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: تصور نمی‌کنم هر اتفاقی هم رخ دهد دولت تصمیم به انحلال ستاد را بگیرد؛ سال 87 در ماده 23 تصویب نامه کمیسیون اصل 138 بر تاسیس ستاد سوخت کشور تصریح شده بود و این کمیسیون در آن زمان جایگاهی در حد هیئت دولت داشت. برهمین اساس درحال حاضر اگر بخواهد تغییری انجام شود باید هیئت دولت تصمیمی بگیرد و ما نیز تمکین می کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: