جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 تير 1394     
ثبت‌نام 11 میلیون متقاضی دفترچه بیمه

 

معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت در نشست مشترک این سازمان با کارشناسان سازمان جهانی بهداشت گفت: در سال گذشته حدود 6 تا 10 میلیون نفر در کشور فاقد دفترچه بیمه بودند.

 

به گزارش سرویس «اجتماعی» ایسنا، مهندس بهمن برزگر افزود: افراد ثبت نام کننده در سامانه امید طرح بیمه سلامت همگانی را، اکثراً افراد فقیر و نیازمند که در حاشیه شهرها زندگی می کردند و یا مهاجرین روستایی تشکیل می دادند.

 

وی با اشاره به ثبت نام 11 میلیون نفر متقاضی دفترچه بیمه در سامانه امید گفت: در این راستا توانستیم برای 9 میلیون و 600 هزار نفر از افراد ثبت نامی، دفترچه بیمه صادر کنیم.

 

برزگر با تاکید بر این امر که پیشنهاد ما در اجرای این طرح برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع بود گفت: با توجه به فراهم نشدن شرایط و امکانات موجود، مجبور شدیم تا از طریق پایگاه الکترونیک این طرح را در کشور عملیاتی و اجرایی کنیم.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران؛ معاون مطالعات و توسعه بیمه‌ای خدمات این سازمان اظهار کرد: بر اساس داده‌های ما و همچنین مطابقت آن با داده‌های معتبر سایر ارگانها، اثبات شد که جمعیت هدف درست انتخاب شده و نیازمند حمایت درمانی بودند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: