جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 تير 1394     
حذف زواید بصری و بهره برداری از میدان منیریه به زودی


به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اتمام و تکمیل پروژه ساماندهی و بهسازی بصری میدان منیریه خبر داد و گفت: طرح بهسازی میدان منیریه توسط شهرداری منطقه11 و حذف زواید بصری نیز توسط سازمان زیباسازی به اجرا در آمده است.

مجتبی عبدالهی با اعلام این مطلب گفت: بهسازی میدان منیریه توسط شهرداری منطقه11 و روند حذف زواید بصری نیز با نظارت سازمان زیباسازی صورت گرفته و این پروژه به زودی افتتاح می شود.

وی با یادآوری اینکه در طرح پیرایش شهری میدان منیریه علاوه بر زیباسازی میدان، زواید بصری و نازیبای این منطقه نیز برطرف شده است، افزود: جداره ها و کرکره های نازیبای مغازه ها، بهسازی شده، ضمن آنکه تمام زواید بصری نیز با هدف پیرایش شهری میدان منیریه با نظارت سازمان زیباسازی در منطقه11 صورت گرفته است.

معاون شهردار تهران در ادامه افزود: در سال های اخیر شاهد بودیم که در طول مسیر قطارهای بین شهری از میدان راه آهن تا منطقه شهرری، خاک و نخاله اضافی سبب ایجاد منظر نامناسب شهری شده بود، از همین رو ساماندهی بصری این محور در دستور کار قرار گرفت و این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

عبدالهی با اعلام اینکه در نظر داریم به منظور زیباسازی و حذف زواید نازیبای بصری درختانی در طول این مسیر بکاریم، افزود: اجرای پروژه کاشت درختان در شش ماهه دوم سال جاری عملیاتی خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران یادآور شد: به منظور اجرای پروژه زیباسازی و ساماندهی اطراف ریل راه آهن و ادامه مسیر با معاونت فنی و عمرانی راه آهن نیز جلسات مشترکی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در طول این مسیر خاک و نخاله اضافی دیده می شود، افزود: توسعه فضای سبز و کاشت درختان در مسیر ورودی به تهران می تواند از نظر بصری تاثیر بسزایی در زیباسازی این محور داشته باشد. از همین رو در تلاشیم این طرح تا پایان سال به اتمام و بهره برداری برسد. ضمن آنکه همزمان با اجرای این طرح شماری از مشاغلی که در پشت خطوط راه آهن در برخی ساختمان ها، گاراژها و انبارها شکل گرفته نیز ساماندهی می شوند.

عبدالهی با تاکید بر اینکه مسیر راه آهن تهران یکی از مبادی ورودی شهر است و از همین رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است، متذکر شد: مسافرانی که توسط قطارهای مسافربری بین شهری از این مسیر وارد پایتخت می شوند، همواره شاهد تصاویر نازیبایی بر روی دیوارها و انباشت خاک و نخاله و ضایعات بوده و هستند. از همین رو طرح زیباسازی این محور که یکی از مبادی ورودی شهر تهران است، در دستور کار گرفته است.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران سازمان های زیباسازی و بوستان ها و فضای سبز شهر تهران به همراه شهرداری منطقه16 در روند اجرا و تکمیل پروژه بهسازی مسیر راه آهن حد فاصل میدان راه آهن تا شهرری توامان در حال فعالیت هستند و محوریت این پروژه با معاونت خدمات شهری است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: