جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 تير 1394     
بکارگیری 175 دستگاه اتوبوس دو کابین در خط 7 بی آرتی تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به ورود 200 دستگاه اتوبوس دوکابین بی آرتی در ناوگان اتوبوسرانی تهران گفت: این اتوبوس ها دارای استاندارد یورو 4 بوده و در مناطق جنوبی کشور اولویت فعالیت دارند و قرار است طی هفته های آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی شوند.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز در خصوص ورود حدود 175 دستگاه اتوبوس 2 کابین اظهار داشت: در حال حاضر کلیه اتوبوس های تک کابین فعال در خط 7 بی آرتی مسیر تجریش _ راه آهن از رده خارج شدند و اتوبوس های دو کابین جایگزین آن ها شدند.

وی افزود : همچنین این اتوبوس ها مجهز به کولر بوده و از ظرفیت زیادی برای جابه جایی شهروندان برخوردارند به طوری که این امکانات موجب استقبال مردم از این اتوبوس ها شده است.  

وی با اشاره به ظرفیت جابه جایی ناوگان اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: ظرفیت جابه جایی ناوگان اتوبوسرانی تهران در طول شبانه روز 4.5 میلیون نفر است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به حمایت های شهرداری تهران از ناوگان اتوبوسرانی اظهار داشت : در صورت نبود حمایت های شهرداری ناوگان اتوبوسرانی قادر به ادامه فعالیت نخواهد بود. 

سنندجی گفت: اعمال تغییرات و تجهیز ناوگان در سال های اخیر با تکیه بر شهرداری صورت گرفته است که از آن جمله می توان تجهیز اتوبوس ها به سیستم جی پی اس، جایگزینی سیستم های هوشمند پرداخت به جای روش های سنتی و هوشمندسازی سیستم های کنترل و نظارتی ناوگان را برشمرد.

وی با اشاره به ورود اتوبوس های هیبریدی به ناوگان حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد:  ورود خودروهای هیبریدی به ناوگان حمل و نقل عمومی تاثیر بسزایی خواهد داشت هم اکنون دو دستگاه اتوبوس هیبریدی در خط 2 تندرو در حال فعالیت هستند که به لحاظ میزان کارآمدی و مطلوبیت در حد انتظار ظاهر شده اند.

سنندجی گفت: اتوبوس های هیبریدی با آلایندگی نزدیک به صفر می تواند نقش به سزایی در کنترل آلودگی هوای پایتخت و سایر کلان شهرها ایفا نماید.

وی با اشاره به خدمات اتوبوسرانی در روز عید فطر تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی تهران در روز عید فطر برای ارائه خدمات ویژه به شهروندان از آمادگی لازم برخوردار است.

 سنندجی خاطرنشان کرد: از سال 89 تا به حال هیچ گونه اتوبوس جدید از طریق دولت محترم به ناوگان اتوبوسرانی تهران داده نشده است که درخواست شده عنایت ویژه ای به اختصاص اتوبوس های جدید و پرداخت یارانه های معوق داشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: