جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 تير 1394     
توسعه و گسترش برنامه دوربین های مسیر اتوبوسی نیویورک

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مجلس سنای ایالتی نیویورک با رای 48 به 11 لایحه ای را برای توسعه و گسترش برنامه دوربین های مسیر اتوبوسی در شهر نیویورک سیتی، ادامه این طرح تا پنج سال آینده و افزودن 10 مسیر به خدمات اتوبوسی منتخب (SBS) تصویب کرد.

سازمان حمل و نقل شهری دریافته که در مسیرهای SBS که دارای دوربین مسیر اتوبوسی هستند زمان سفر به طور میانگین 10 تا 25 درصد کاهش داشته است.

این برنامه در سال 2010 تصویب شده و نصب دوربین ها را در شش مسیر SBS محدود کرده بود. در صورت عدم تصویب این لایحه جدید این طرح در 20 سپتامبر منقضی می شد. این لایحه جدید نه تنها برنامه را تا پنج سال دیگر توسعه داد بلکه محدودیت نصب دوربین در شش مسیر را نیز حذف کرده و اجازه نصب آن ها در 10 مسیر دیگر را داده است.

اگرچه این لایحه محدودیت پایان هفته برای دوربین های اتوبوسی را حذف خواهد کرد اما محدودیت تردد از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر باقی می ماند و جریمه نقض این قانون 115 دلار است.

قانون اجازه می دهد که دوربین ها روی اتوبوس ها و در ایستگاه ها نصب شوند. این خبر خوبی برای مسافران اتوبوس ها خواهد بود و اطمینان می بخشد که توسعه خدمات اتوبوسی سریع تر در شهر ادامه دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: