جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 تير 1394     
«شمسه»ظرفیتهای فرهنگی و هنری پایتخت را ارتقا می دهد

عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه می گوید: جشنواره های شمسه، جشنواره هایی گسترده و هدفمند هستند که به صورت مستمر و مداوم در کشف و پشتیبانی توانایی های شهروندان در کنار دیگر اولویت های شهرداری تهران با جدیت در حال پیگیری است که این امر جای تحسین و تشویق دارد.

وی خاطرنشان می کند: گستردگی و هدفمند بودن این جشنواره، نقطه قوت آن است.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران، روند اجرایی جشنواره های شمسه در مناطق 22 گانه تهران را حرکتی ارزشمند توصیف می کند و می افزاید: جامعه از اقشار مختلف و آسیب پذیر تشکیل شده و این اقشار در کنار هم جامعه را تشکیل می دهند. اهدافی که جشنواره های شمسه در راستای حمایت از تمام اقشار به خصوص اقشار آسیب پذیر انجام داده، تحسین برانگیز است.

جدیدی اظهار کرد: نگاه ما در بحث فرهنگ باید در تمام جامعه، یکسان و ترازوی عدالت برقرار باشد تا بتوانیم در یک بستر متعالی به آموزش این موضوعات بپردازیم. مجموعه جشنواره شمسه آمده است تا با نگاهی عدالت محور، ظرفیت های فرهنگی و هنری پایتخت را ارتقا دهد.

وی در ادامه می افزاید: ما باید فضا را در عموم جامعه و در راستای نگاه به توسعه پایدار دنبال کنیم و هر اقدام باید پیوست های اطلاعاتی دقیق و روشن داشته باشد و آنها را ضمیمه برنامه هایمان قرار دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به رونمایی نرم افزار اجتماعی شبکه موبایل شمسه اشاره و تاکید می کند: در دنیای امروز ما، انقلاب صنعتی به انقلاب ارتباطات و دنیای مجازی تبدیل شده است، ما نباید در این عرصه غافل بمانیم و خودمان باید فضایی کنترلی و آموزشی به وجود آوریم. خوشبختانه جشنواره های شمسه، انگیزه و بستر رشد و گسترش فضای مجازی و ارتباطات را پدید آورده  که سند آن رونمایی نرم افزار شبکه اجتماعی موبایل شمسه است که نشان از توانایی بالای جوانان ایرانی دارد.

مجموعه جشنواره های آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه برای چهارمین سال پیاپی در 12 عنوان جشنواره «قرآن در زندگی»،«نهج البلاغه و زندگی»، «دعا و نیایش»، «فیلم»، «تئاتر»، «نقاشی و تندیس»، «گرافیک و تصویر سازی»، «خوشنویسی»، «سرود و موسیقی»، «کاریکاتور»، «شعر و ادب» و «عکس» در سطح تهران برگزار می شود. شرکت برای عموم شهروندان آزاد است و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sham3.ir مراجعه کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: