جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 تير 1394     
حمایت وزارت بهداشت از اردوهای جهادی

فارس: وزیر بهداشت گفت: از نظر ما هیچ کار فرهنگی باارزش‌تر از اردوهای جهادی نیست و در این سفرهاست که لایه‌های عمیقی از انسانیت ظاهر می‌شود.

به گزارش سازمان بسیج جامعه پزشکی، سیدحسن هاشمی در مورد حمایت از اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: محوریت اصلی در اردوهای جهادی با سازمان بسیج جامعه پزشکی است که در این اردوها فعال هستند و ما قدردان این حضور هستیم.

وی افزود: از نظر ما هیچ کار فرهنگی باارزش‌تر از اردوهای جهادی نیست و در این سفرها است که لایه‌های عمیقی از انسانیت ظاهر می‌شود و روابط عمیق‌تری هم شکل می‌گیرد، به همین دلیل وزارت بهداشت، آمادگی خود را برای حمایت مادی و معنوی از این اردوها اعلام کرده و هزینه برای این حوزه را البته با رعایت صرفه‌جویی ارزشمند می‌داند.

وزیر بهداشت، با اشاره به اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بهترین بازدهی و منفعت در دوران انقلاب و دفاع مقدس از حرکت‌های جهادی منشأ داشت و این نشان‌دهنده باارزش بودن حرکت جهادی است که باید مورد حمایت قرار بگیرد.

هاشمی افزود: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از روسای دانشگاه‌های ما با افتخار عضو بسیج جامعه پزشکی هستند و در اردوهای جهادی حضوری فعال دارند، مانند اردوی سراسری که در یزد اجرا شده بود.

وی خاطر نشان کرد: همکاران ما در وزارت‌خانه مانند معاونت فرهنگی و دانشجویی باید در کنار سازمان بسیج جامعه پزشکی قرار بگیرند و همکاری‌ها و حمایت‌های لازم را در برگزاری اردوهای جهادی پزشکی داشته باشند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: