جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 تير 1394     
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران تأكيد كرد:
برنامه ریزی برای تأمین فضای پارک موتورسیکلت در محدوده بازار

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با تأكيد بر اين كه كنترل مصرف سوخت از طريق تعيين ميزان مصرف بر اساس استاندارد خودرو و نصب دستگاه جي‌ پي اس بر روي تمام كاميون‌ها و اتوبوس‌ها به منظور جمع‌آوري داده‌های ميزان پيمايش، كار غير واقع بينانه‌اي است، گفت: از این منظر، طرح سهيمه‌بندي سوخت بر مبنای ميزان پيمايش ناوگان حمل و نقل عمومي ديزلي باري و مسافری در داخل شهرها، اقدام واقع ‌بينانه‌اي نيست.

مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي افزود: با توجه به منتفي شدن طرح سهميه‌بندي از طريق كارت‌هاي سوخت، هدف اصلي از اجراي طرح سهميه‌بندي سوخت بر اساس پيمايش ناوگان ديزلي به عنوان جايگزين طرح سهميه‌بندي،‌ جلوگيري از قاچاق سوخت به خارج از كشور است، ‌در شرایطي كه وقوع چنين اتفاقي را نیز صرفاً از طريق حمل و نقل برون شهري مي‌توان متصور بود.

وي با اعلام اين كه در صورتي كه اجراي طرح سهميه‌بندي سوخت بر مبنای پيمايش ضروري باشد، اين ضرورت صرفاً‌ در حمل و نقل جاده‌اي می تواند مطرح باشد و در حمل و نقل شهري موضوعيت پيدا نمي‌كند، تأكيد كرد: تعريف ساز و كار مورد نياز به منظور نظارت كامل بر جايگاه‌هاي سوخت به موازات نصب دستگاه‌هاي جي‌ پي ‌اس بر روي تمام كاميون‌ها و سيستمي براي جمع‌آوري داده‌‌ها و اندازه‌گيري ميزان مصرف ناوگان، به نظامي عريض و طويل نياز دارد.

معاون شهردار تهران در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مصوبه اخير شوراي محترم اسلامي شهر تهران مبني بر ممنوعيت ورود موتورسيكلت به بازارچه عودلاجان، اظهار كرد: اين طرح به ايجاد انضباط شهري در مركز شهر كمك خواهد كرد.

مهندس تشكري هاشمي با بيان اين كه برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي جانمآيي و تأمين فضاي پارك موتورسيكلت در محدوده بازار از جمله محله عودلاجان به عمل خواهد آمد، تصريح كرد: بر اساس مصوبه شوراي شهر، شهرداري تهران مكلف شده ظرف دو ماه از تاريخ ابلاغ، نسبت به اجراي مصوبه ممنوعيت ورود موتورسيكلت به بازارچه عودلاجان اقدام نمايد.

وي در پايان با تأكيد بر اين كه مديريت شهري مصمم است منطقه 12 را از محدوده‌اي پر مخاطره به محله‌اي پر خاطره تبديل كند،‌ خاطرنشان كرد: به اين منظور، با كمك اهالي و كسبه و با مشاركت نيروي انتظامي و پليس راهور، تمام تلاش خود را خواهيم كرد تا آرامش و ايمني را به هسته مركزي شهر باز گردانيم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: