جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 تير 1394     
توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان پهنه جنوبی آزادی

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 از توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان سطح منطقه همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این بانک اطلاعاتی از نیازمندان با مشارکت مدیران محلات ، دبیران شورایاری و ائمه جماعات تهیه شده است.

از شهرداری منطقه 9 ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: پس از شناسایی خانواده های نیازمند در سطح محدوده با شروع ماه ضیافت الهی ، توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان با رعایت کرامت انسانی آغاز شد.

وی افزود: در مرحله نخست حدود 400 بسته توزیع شد و در روزهای آینده نیز این بسته ها در اختیار اقشار محروم و نیازمند از قبل شناسایی شده قرار می گیرد.

حسینی تاکید کرد: با کمک مجمع خیرین نیز در صدد هستیم تا بانک اطلاعاتی جامعی از نیازمندان محلات 9 گانه تهیه کنیم و که این اطلاعات در قالب مباحث پزشکی، اجتماعی و معیشتی آنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این بسته های حمایتی شامل برنج، روغن، قند و شکر و حبوبات بوده نیز گفت: با شناسایی نیازمندان و ایتام ، این بسته ها میان آنان توزیع می شود.

شهردار منطقه 9 با اشاره به کالای توزیع شده خاطرنشان کرد: در این سبد کالا ها سعی شده که اقلام ضروری و نیاز اصلی خانوارها گنجانده شود تا در ایام ماه مبارک رمضان دچار مشکل نشوند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: