جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 تير 1394     
واکنش طلایی به آگهی فروش موادمخدر

تسنیم:مرتضی طلایی در واکنش به انتشار عکس‌هایی از آگهی فروش علنی مواد مخدر در یکی از مناطق پایتخت اظهار کرد: من این وضع را به هیچ وجه قبول ندارم و این مسئله به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

فرمانده سابق پلیس پایتخت ادامه داد: البته مسئولیت پاسخگویی در خصوص این وضعیت با نیروی انتظامی، قوه قضائیه، مدیریت شهری و خود مردم است که یک فضای بی‌دفاعی را ایجاد کردند و با به‌وجود آمدن این فضا چنین اقداماتی رخ می‌دهد.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد پلیس با هنجارشکنی‌های آشکار گفت: اگر پلیس با این جرائم مشهود برخورد نکند، قطعاً کار خود را انجام نداده است.

طلایی افزود: همچنین باید توجه داشت که اگر قوه قضائیه و مردم نیز با این موارد آشکار برخورد جدی نکنند بی‌شک این وضعیت به کل کشور تسری پیدا خواهد کرد.

فرمانده سابق پلیس پایتخت عنوان کرد: برخورد با این موارد گرچه برای پلیس کار سختی نیست ولی زمانی که به گفته کارشناسان موضوع جرائم مواد مخدر به یک تسلسل باطل تبدیل شده است، این تسلسل مشکلاتی را در برخورد با این موارد ایجاد می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خطاب به نیروی انتظامی و پلیس گفت: به نظر من پلیس باید برای محله‌هایی که اقدامات مجرمان تبهکاران در آن تا این حد و سطح قرار دارد، باید برخوردی ضربتی انجام دهد و استقرار موقت یا دائمی در این مناطق را در دستور کار خود قرار دهند تا اجازه ادامه فعالیت مجرمانه آشکار را به این قانون‌شکنان داده نشود.

وی بیان کرد: پلیس باید در محله‌ها و مناطقی که مجرمانش اینچنین اقدام به دیوارنویسی و تبلیغ علنی فروش مواد مخدر می‌کنند، امکان عمل را از مجرمانی که تا این حد گستاخ شدند و آشکارا امنیت جامعه را خدشه‌دار می‌کنند بگیرد.

طلایی خاطرنشان کرد: البته فراموش نباید کرد که همواره دیواری کوتاه‌تر از دیوار پلیس وجود ندارد چرا که من این سؤال را دارم که برای کسانی که پلیس با آنها برخورد کرده، چه اتفاقی افتاده است؟




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: