جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 تير 1394     
طراحی دفتر کار به سبک گوگل+عکس

 

باشگاه خبرنگاران: براي داشتن يك فضاي اداري متفاوت و لوكس نبايد به فضايي مملو از رنگ فكر كرد. حتي اگر عاشق رنگ نارنجي هستيد.طراحي فضاي اداري اصولي دارد. اينكه صرفا به دليل علايق شخصي از طراحتان خواسته‌اي داشته باشيد منطقي نيست.


چه باب ميلتان باشد و چه نه، شما با دفتر كارتان از طرف افرادي كه به شما مراجعه مي‌كنند قضاوت مي‌شويد. اگر قراردادهاي كاري مهمي را در دفترتان امضا می‌کنید به فكر انتخاب رنگي مناسب با مبلماني ساده و شيك براي دفتر كار لوكس‌تان باشيد.

براي آنكه آرامش را به اتاق كارتان بياوريد، استفاده از يك آسمان مجازي را فراموش نكنيد. براي نخستین‌بار يك شركت آمريكايي اقدام به ساخت پنجره‌هاي مجازي كرد. در حال حاضر در ايران هم شركت‌هايي هستند كه اين كار را انجام مي‌دهند. فكرش را بكنيد در سقف فضاي كارتان هم آسمان را با وضوحي بالا‌تر و حتي نزديك‌تر از فضاي بيرون تماشا كنيد.آسمان‌هاي مجازي اين امكان را به شما مي‌دهند تا با انتخاب يك تصوير زيبا، آرامش را به خودتان هديه كنيد.
 



حالا آسمان تنها با فاصله چند متر بالاي سر شما قرار دارد. به دليل طيف رنگي آبي، اين آسمان‌ها خاصيت درماني هم دارند و باعث كاهش استرس مي‌شوند. شما با داشتن اين آسمان‌ها يك فضاي كاري متفاوت و آرام‌بخش را تجربه خواهيد كرد. زماني هم كه به آن نگاه مي‌كنيد قطعا از آسمان پر از دود و آلوده شهر هم خوش رنگ و لعاب‌تر است.

فراموش نكنيد اتاق كار شما لوكس به نظر نمي‌رسد مگر با نظم. حتي اگر بهترين مبلمان را داشته باشيد و از بهترين طراح‌ها براي دكوراسيون اتاق كارتان كمك گرفته باشيد اما دفتر شما بي‌نظم باشد، قطعا صرف هزينه بي‌فايده است. پس اگر منظم نيستيد از همين الان تكليف را با خودتان مشخص كنيد تا هزينه زيادي را متحمل نشويد.اين بي‌نظمي نه فقط به معناي مرتب بودن پوشه‌ها، وسايل روي ميز و. . . اتاق كار شماست بلكه شما با انتخاب رنگ‌هاي نامناسب هم نبايد شلختگي فضايي به وجود بياوريد. يكي از رنگ‌هاي مناسب براي اتاق كاري لوكس، طيف رنگي سفيد، خاكستري و مشكي است.



طيف رنگي كرم تا قهوه‌اي هم مناسب است. حتي اگر مي‌خواهيد از رنگ‌هاي متفاوت‌تري استفاده كنيد از رنگ‌هايي مثل سرمه‌اي و بنفش تيره هم مي‌توانيد كمك بگيريد. اگر از المان‌هاي عمودي روي ديوار اتاق كارتان استفاده كنيد (مثل قاب عكس‌هاي ساده) ارتفاع كف تا سقف اتاق كار هم بلند‌تر به نظر خواهد رسيد. جنس ديوارهاي اتاق كار شما مي‌تواند بتن، رنگ، تركيب گچ و چوب يا بتن و چوب باشد. كاغذديواري هم گزينه خوبي است.

فضاي اتاق كار شما نبايد به اندازه ديگر بخش‌هاي شركت شلوغ و پرسروصدا باشد. اگر شغلي خاص داريد، بهتر است ديوارهاي اتاق كار شما عايق صوتي باشند. رسمي‌ترين مبلمان فضاي اداري مختص اين اتاق است. البته قرار هم نيست اتاق كار شما كه محلي براي امضاي قراردادهاي مهم كاريتان است شبيه فضاي اتاق كنفرانس با نوعي چيدماني خاص يا فضايي سنگين و بيش از اندازه خشك باشد.


داشتن يك آكواريوم به صورت توكار در اتاق كار شما، هم براي خودتان لذت‌بخش است و هم براي كساني كه به ملاقات شما مي‌آيند. در طول روز و زمان استراحت هم مي‌توانيد سري به ماهي‌هاي آكواريوم‌تان بزنيد. ابعاد آكواريوم با متراژ اتاق كار شما رابطه مستقيمی دارد؛ يعني شما نبايد در يك اتاق كوچك، از يك آكواريوم بزرگ استفاده كنيد. ساخت آكواريوم امروزه به شكلي كاملا تخصصي انجام مي‌شود و با ذهنيت شما از راسته‌ها و مغازه‌هاي تك‌فروشي آكواريوم كاملا متفاوت است.


براي داشتن آكواريومي كوچك، ساده و شيك يك سري محاسبات دقيق انجام مي‌شود و با توجه به ابعاد آكواريوم، قطر شيشه آن مشخص مي‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: