جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 تير 1394     
کمبود تاکسی در شبکه تاکسی بی سیم قزوین

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مدیر شبکه تاکسی بی سیم تاکسیرانی استان قزوین در خصوص وضعیت این شبکه تاکسی اظهار داشت : در حال حاضر 110 دستگاه تاکسی در این شبکه فعالیت دارند که 99 درصد تاکسی ها فرسوده و از رده خارج محسوب می شوند لذا با توجه به استقبال مردم از تاکسی بی سیم و تعدد تماس های دریافتی با مشکل کمبود خودرو و مشغول بودن اپراتور مواجه هستیم .

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز خاطر نشان کرد: عملکرد تاکسی های بی سیم توسط دستگاه جی پی اس و گشت های نظارتی سازمان تاکسیرانی به لحاظ مشکلات فنی 24 ساعته کنترل می شود و درصورت وجود مشکل کد خودرو در شبکه قفل خواهد شد و خودروی مذکور از شبکه خارج می گردد .

وی از در نظر گرفتن وام برای تعمیرات تاکسی ها خبر داد و افزود : الویت مدیریت شبکه تاکسی بی سیم قزوین برقراری نظم و خدمات رسانی با کیفیت به مردم است به همین منظور با در نظر گرفتن مبلغی وام برای تعمیرات سطحی تاکسی ها سعی بر محقق نمودن این امر داریم اما بسیاری از تاکسی ها از رده خارج به شمار می روند واین امر تاثیر چندانی بر نوسازی ناوگان نخواهد داشت .

وی اعلام کرد : شرایط ورود به این شبکه داشتن مدرک حداقل دیپلم ،سابقه همکاری 2 ساله با سازمان تاکسیرانی ،خودرو مناسب و نداشتن سوء سابقه است .

وی همچنین افزود:  هم اکنون تعداد 20 دستگاه تاکسی های  بی سیم مجهز به سیستم پرداخت الکترونیک و دستگاه پوز هستند که با توجه به استقبال خوب مردم از این طرح ، الباقی تاکسی ها به محض فراهم شدن امکانات و خریداری دستگاه های پوز از سوی سازمان به این سیستم تجهیز خواهند گردید .

وی همچنین ادامه داد: تک نرخی شدن نرخ سوخت موجب شده است تا رانندگان سهم زیادی از درآمد روزانه خود را صرف تامین سوخت کنند و این مسئله موجب نارضایتی رانندگان به دنبال داشته است .

مرادی اشاره کرد: با حمایت و تخصیص بودجه از سوی مسئولین فرآیند نوسازی و توسعه شبکه تاکسی بی سیم  به سرعت اجرایی خواهد شد و متعاقبا خدمت رسانی به شهروندان با کیفیت و نظم بیشتری انجام خواهد شد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: