جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 خرداد 1393     
حمایت از مدیریت شهری در بخش حمل و نقل ، فوری و بدون وقفه !

به گزارش شهرداری نیوز ، قائم مقام سازمان حمل و نقل شهرداری تهران در خصوص وظایف دولت در قبال مدیریت شهری گفت : شهرداری تهران خواستار کاهش سرمایه گزاری شهروندان در بحث حمل و نقل است و در این زمینه نیازمند همیاری دولت در بخش سرمایه گذاری است  زیرا منافع مستقیم این بخش توسط دولت استهسال می شود و این عمل از سوی دولت در همه جای دنبا مرسوم است . این مساله در برنامه 5 ساله توسعه به صراحت موردتاکید قرار است همچنین در بودجه سالانه مجلس شورای اسلامی همواره مصوبات مفیدی در این زمینه وجود داشته است اما به مرحله اجرا رساندن این مصوبات به دولت ها اختصاص می یابد .

مهندس بهروز در ادامه گفت وگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : متاسفانه در سال های گذشته حمایت از حمل و نقل شهری مناسب نبود و مقدورات دولت قبل برای حمایت از حمل و نقل عمومی کمکی به مدیریت شهری ننمود این شرایط دولت ، شامل همه بخش های مدیریت شهری به صورت وسیع شد .

وی در خصوص درخواست های مدیریت شهری از دولت در بحث حمل و نقل تصریح کرد : برنامه های مناسبی از سوی دولت جدید برای بخش حمل و نقل دیده شده است . طرح های نیمه تمامی که در شهرها وجود دارد نیازمند توجه و همکاری سریع و بدون وقفه دولت است . وضعیت اتوبوسرانی در شهرها وضعیت مناسبی نیست و از دست دادن زمان و توسل به فرصت های آینده جز برعقب ماندگی های سال های گذشته چیزی نمی افزاید .  

قائم مقام سازمان حمل و نقل شهرداری تهران در خاتمه خاطر نشان کرد : خوشبختانه دولت روحیه بازی در این مساله دارد و در صورت نظر مثبت و اقدام فوری در زمینه کاهش مصرف انرژی و کاهش آلودگی هوا به پاسخ مثبت دست خواهیم یافت . امیدواریم دولت ضمانت باز پرداخت قراردادهای ما در زمینه مترو را در دست اقدام قرار دهد البته این مساله اقدام غیر قابل تصوری نیست زیرا در سال های گذشته ن چندان دور این عمل به صورت معمول اتفاق می افتاد اما در حال حاضر به دست فراموشی سپرده شده است و در صورت بازگشت به چرخه فعالیت  ، حمایت مهمی از مدیریت شهری صورت خواهد گرفت . محور دیگر خواسته های مدیریت شهری در بحث حمل و نقل انجام ضمانت بازپرداخت اتوبوس ها است در صورت انجام این مساله بسیاری از مطالبات دولت و شهروندان صورت خواهد گرفت .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: