جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 تير 1394     
ویژه برنامه های منطقه 8 در داستان تابستان تشریح شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز: سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 8، از ویژه برنامه های امور بانوان در داستان تابستان سال جاری خبر داد .

غفار رضوانی با اعلام این مطلب گفت: به منظور  ارائه آموزش هاي لازم در خصوص شيوه صحيح تربيت کودک از ديدگاه قرآن، سنت و روان شناسي، کارگاه های آموزشی مهارت های فرزندپروری ؛ در سراي محلات 13 گانه شرق تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاري کارگاه آموزشی نماز ياوران در سطح منطقه گفت: نشست های تخصصي آموزش تکميلي براي بانوان داوطلب نماز ياور، با مشارکت ستاد اقامه نماز درمجموعه شهربانو درطول ماه مبارک رمضان برگزار می شود

رضوانی به برگزاري نشست آموزشی عفاف و حجاب به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب، اشاره کرد و افزود: اداراه امور بانوان شهرداری منطقه 8، با بهره‏گيري از اساتيد خبره، در رشته‏هاي مرتبط حوزوي يا دانشگاهي به ويژه بانوان مبلغ شهر تهران، زمينه مناسب مشاوره فردي و گروهي در امور ديني با هدف استحکام بنيان خانواده براي شهروندان محلات 13 گانه را نیز فراهم مي کند.

وی در ادامه به برگزاری طرح ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی با هدف توسعه و گسترش الگوهای مناسب برای سبک های رایج زندگی، احیاء و تقویت میراث اشاره کردو گفت: کارگاه های آموزشی و نمایشگاه مرتبط با این عناوین در طول تابستان در مجموعه شهربانو برگزار می شود




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: