جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 تير 1394     
برپایی پایگاه فرهنگی در ایستگاه های مترو و خدمات دهی رایگان به نمازگزاران در روز قدس

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از برپایی پایگاه فرهنگی ویژه «صهیونیسم مظهر شرارت» در ایستگاه های مترو در روز قدس خبرداد و گفت: شركت بهره برداري مترو تهران و حومه تسهيلات ويژه اي را براي راهپيمايان و نمازگزاران در روز جهاني قدس در نظر گرفته است.

محسن نایبی با پرداختن به اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی مترو با هدف تبیین و آگاهی بخشی منزلت شب های قدر، گفت: از طریق نشریه بوی بهشت، نشریه الكترونیكی و بنرهای با موضوع شب های قدر این شب ها به مردم خدمت رسانی می کنیم.

محسن نایبی با اشاره به دیگر برنامه های شب قدر ادامه داد: اجرای سوگواره شهادت مولای متقیان در ایستگاه ها، ذکر احادیث و سیره و زندگانی امام علی (ع) نیز در این ایام برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه معاونت اجتماعی و فرهنگی مترو شهرداری تهران در روز جهاني قدس نیز برنامه های ویژه ای دارد، اظهارداشت: نمایشگاه عكس و پوستر با موضوع فلسطین و قدس شریف درروز قدس برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران به پایگاه فرهنگی ویژه صهیونیسم مظهر شرارت در ایستگاه های انقلاب اسلامی، چهارراه ولیعصر(عج) و فردوسی اشاره و بیان داشت: در این غرفه ها اقداماتی شامل ویزیت رایگان، ارائه اقلام فرهنگی، اجرای تئاتر ، سرود، سرگمی کودکان ، فعالیت های ورزشی و خطاطی از ساعت  9 تا 15 درروز قدس برپا می شود.

وی افزود: اين شركت براي سهولت در تردد نمازگزاران و راهپيمايان عزيز از ساعت 10 صبح جمعه خدمات خود را در تمامي خطوط به صورت رايگان عرضه خواهد كرد كه اين خدمات رساني تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت.

نایبی با اشاره به وجود ايستگاه هاي خط 4 در مجاورت مسير راهپيمايي افزود: 34 حركت به برنامه روزانه اين خط اضافه مي شود و قطارهاي خط چهار در ساعات 10 تا 16 روز جمعه هر 6 دقيقه يكبار حركت مي كنند. اين درحالي است كه در برنامه عادي روزهاي تعطيل فاصله گذر قطارهاي اين خط هر 9 دقيقه يكبار است.

محسن نایبی با بیان اینکه عيد فطر، عید بزرگ مسلمان جهان است، بیان داشت: در این روز هم با نصب بنرهای ایستگاهی، پخش تیزر از نمایشگر قطار و... این روز عزیز را گرامی می داریم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: