جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 تير 1394     
باورمن:بسکتبال ایران را خوب می‌شناسم

مهر: «درک باورمن» که به منظور مذاکره نهایی با مسئولان فدراسیون بسکتبال امروز (دوشنبه) به ایران سفر کرد، در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در ایران، اظهار داشت: می‌دانم بسکتبال ایران گزینه‌های زیادی برای سپردن هدایت تیم ملی به آنها در نظر داشت. این باعث افتخار من است که به عنوان یکی از کاندیداهای برتر، از من برای همکاری دعوت شد.

این مربی آلمانی با بیان اینکه نسبت به بسکتبال ایران و قهرمانی‌هایی که کسب کرده، اطلاعات لازم را دارم ادامه داد: بر اساس همین شناختی که از بسکتبال ایران و پیشینه آن دارم، این اطمینان را می‌دهم که آنچه در توانم است را برای موفقیت دوباره تیم ملی و کسب عنوان قهرمانی بگذارم.

گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال ایران تاکید کرد: من در محل مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا بودم و از نزدیک عملکرد تیم ملی ایران در دو دیدار این رقابت‌ها را دیدم. برای من دویدن و جنگیدن بازیکنان ایران و از همه مهم‌تر در کنار هم بودن آنها و اینکه خیلی خوب با هم هستند، قابل توجه بود. فکر می‌کنم این یک عامل بزرگ و تاثیرگذار برای موفقیت است.

باورمن در ادامه با تاکید بر اینکه مربیگری در سطح باشگاهی و ملی کاملاً متفاوت از یکدیگر است، یادآور شد: زمانی که برای کشور و در سطح ملی بازی می‌کنید، حکم یک سفیر را دارید و همین موضوع باعث می‌شود احساس مسئولیت بیشتری داشته باشید. من نسبت به این مسئولیت اشراف کامل دارم و بر همین اساس حداکثر تلاش خود را برای رسیدن به اهدافی که بسکتبال ایران برای تیم ملی در نظر دارد، بکار می‌برم و در این زمینه هیچ کوتاهی نخواهم داشت.

این مربی ۶۱ ساله تاکید کرد: از اینکه مورد حمایت فدراسیون هستم، خوشحالم چون این همکاری دوجانبه در نهایت نتیجه‌بخش خواهد شد. می‌دانم صعود به المپیک آسان نیست اما اگر با هم باشیم، این اتفاق قطعاً رخ خواهد داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: