جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 تير 1394     
آخرین اخبار از گلریزان کشور

مهر: سید اسدالله جولایی با بیان اینکه در سال جاری با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت استانی علاوه بر موضوع افزایش میزان جلب مشارکتهای مردمی در تمامی استانهای کشور مراسم های گلریزان با رشد عددی هم همراه بوده گفت: ماه رمضان سال گذشته تعداد ۵۱۲ مددجوی محبوس آبرومند در طی برگزاری ۱۷۰ جشن گلریزان از بند حبس رهایی یافتند که امسال این نهاد مردمی با برگزاری۲۵۶ جشن گلریزان امید دارد زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از جمعیت کیفری زندانهای کشور را فراهم کند و آنها را به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداند.

وی افزود: در حال حاضر ۸ هزار و ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های سطح کشور حضور دارند که آزادی این محکومان تحت حمایت ستاد ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

رئیس ستاد دیه کشور اظهار داشت: با عنایت به تجارب قبلی پیش‌بینی می شود، با دعوت از طلبکاران و اولیاء دم این مبلغ با گذشت رضایتمندانه این شکات تا میزان ۳۵۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده و مابقی مبلغ مورد نیاز هم از محل آورده خود محکومان، اختصاص بودجه نهادهای مردمی و صد البته جمع این وجوهات واریزی و اهدایی به ستاد تامین شده و تا روز عید سعید فطر زمینه آزادی تعداد زیادی از این محبوسان آبرومند و نیازمند فراهم شود.

این در حالی است که سال گذشته از محل برگزاری جشن‌های گل‌ریزان مبلغی معادل ۳۳ میلیارد تومان جمع‌آوری شد که با تداوم این کمک‌ها در مجموع سال ۹۳ نزدیک به ۸ هزار و۵۰۰ نفر با جمع بدهی ۷۲۵ میلیارد تومانی از زندانهای کشور آزادشدند.

وی در مورد میزان وجوه جمع آوری شده در ماه مبارک رمضان گفت: نیمه نخست ماه ضیافت الهی قرار داریم، هنوز بسیاری از استان‌ها نسبت به برگزاری جشن‌های خود اقدام نکرده و یا هنوز به آمار دقیقی از میزان کمک‌ها یا تعهدات انجام شده نرسیده است. اما برای مثال استان اصفهان که از آغاز ماه مبارک تاکنون جشن‌های گلریزان زیادی را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری برگزار کرده است، تنها در جشن مرکز این استان پذیرای کمک ۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومانی یک شرکت صنعتی بود.

جولایی افزود: همچنین مسئولین و مجموعه کارکنان یک شرکت صنعتی  که هر ساله خالصانه و به دور از تبلیغات برای کمک به آزادی زندانیان دیه و جرایم غیر عمد مالی استان اصفهان اعتباری قابل ملاحظه اختصاص می‌دهند در سال جاری با مجموعه های اقماری خود مبلغی در حدود ۳۲ میلیارد ریال به این امر خداپسندانه و انسان‌دوستانه اختصاص داده اند.

برای واریز کمک های نقدی به حساب ستاد دیه کشور شهروندان می توانند کمکهای خود را به حساب ۷۴/۷۴ جام بانک ملت، حساب ۷۷۷۷ بانک تجارت،حساب ۲۲۴۰ بانک رفاه، حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۵۵۵۵۰۰۰۰۰۰۴ و حساب ارزی ۳۰۰۲۵۵.۲ نزد بانک ملت واریز کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: