جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 تير 1394     
اجرای تعهدات از سوی بانک‌ها عامل موثری در نوسازی بافت‌های فرسوده است

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بر ضرورت همکاری دولت و مدیریت شهری در نوسازی بافت های فرسوده پایتخت تاکید کرد.

 عباداله فتح اللهی گفت: معتقدیم دولت و مدیریت شهری تهران باید در نوسازی و بهسازی بافت‌های هدف شهر تهران همدیگر را کمک کنند. زیرا منابع موجود برای ایجاد تحول جدی در بافت های فرسوده تهران محدود است .

وی با اشاره به اینکه معتقدیم احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده با مشارکت همه جانبه و هم‌افزایی همه نهادها و دستگاه‌های متو لی امکان پذیر است،افزود: خوشبختانه در حال حاضر بسته‌های تشویقی خوبی از سوی سازمان نوسازی شهر تهران برای نوسازی بافت‌های فرسوده پایتخت در نظر گرفته شده است.

فتح اللهی با بیان اینکه اجرای تعهدات از سوی بانک‌ها به تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده کمک خواهد کرد، تصریح کرد:امروز ضرورت اعطای وام‌های بانکی  برای نوسازی بافت‌های فرسوده بر همگان محسوس است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: هماهنگی دستگاه ها و ارگان های مختلف در نوسازی بافت های فرسوده پایتخت می تواند به الگویی برای سایر استان های کشور تبدیل شود.

فتح اللهی با تأکید بر اینکه مسئولیت نوسازی بافت های فرسوده تنها برعهده سازمان نوسازی نیست، گفت: ضروری است این مأموریت همگانی شود و زمینه حضور شهروندان و سرمایه گذاران جهت ورود به عرصه نوسازی بافت های فرسوده بیش از پیش فراهم شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: