جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 تير 1394     
راه آهن پر سرعت کالیفرنیا آماده تحویل قطارها می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، Parsons Brinckerhoff، شرکت مشاوره خدمات حرفه ای و مهندسی پیشرو در مدیریت برنامه، کار روی تحویل هفت ساله قطارهای قرارداد 700 میلیون دلاری سازمان حمل و نقل ریلی پرسرعت کالیفرنیا را آغاز خواهد کرد.

این شرکت که مسئول مدیریت برنامه، یکپارچه سازی، تحویل و هم چنین برنامه های عملیات و نگهداری این سیستم است و شرکای آن تجربه متفاوتی از توسعه و مدیریت پروزه های ریلی پر سرعت را در چهار قاره فراهم می سازند.

مدیرعامل این شرکت گفت: " Parsons Brinckerhoff مفتخر است که نوآوری، تفکرات جدید و تیمی در کلاس جهانی را برای این پروژه تاریخی گرد هم آورده که پاسخ گوی نیازهای کالیفرنیا در آینده خواهد بود."

این شرکت به تحقیقات اولیه تا برنامه کاری پروژه راه آهن پر سرعت کالیفرنیا در چند دهه کمک کرده است. این شرکت علاوه بر شرکای خود متعهد است تا با تجار کوچک دیگری نیز کار کند که در نتیجه فرصت های شغلی خوبی ایجاد شده و برنامه تجارت های کوچک این سازمان نیز پشتیبانی می شود.

سیستم راه آهن پر سرعت کالیفرنیا مناطق بزرگ ایالت را به یکدیگر متصل کرده و در نتیجه باعث توسعه اقتصادی و هوای پاک تر خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: