جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 تير 1394     
حمله به خانواده مسی درفینال کوپا

تسنیم: تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز (یکشنبه) در فینال کوپا آمه‌ریکا پس از تساوی بدون گل مقابل شیلی در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر یک مغلوب میزبان این رقابت‌ها شد تا مسی و یارانش همچنان در حسرت رسیدن به عنوان قهرمانی در یک تورنمنت معتبر بمانند.

پیش از پایان نیمه اول این دیدار که در ورزشگاه ناسیونال شهر سانتیاگو برگزار می‌شد، خانواده مسی که برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشتند از سوی هواداران شیلی مورد توهین قرار گرفتند و حتی یکی از هواداران لاروخا ضربه‌ای به برادر ستاره بارسلونا یعنی رودریگو زد. همین موضوع باعث شد مقام‌های امنیتی حاضر در ورزشگاه بین دو نیمه خانواده کاپیتان آلبی‌سلسته را به اتاق مخصوص پوشش زنده تلویزیونی منتقل کنند.

خانواده سرخیو آگرو، دیگر مهاجم آرژانتین هم که بازی را از نزدیک در ورزشگاه می‌دیدند از سوی برخی از هواداران شیلی مورد توهین قرار گرفتند.

مسی که در 12 ماه گذشته و پس از جام جهانی 2014 برزیل این دومین بار است که به همراه آرژانتین در یکقدمی جام ناکام می‌ماند پیش از دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا گفته بود که این نسل آرژانتین برای رسیدن به قهرمانی با تیم ملی کشورشان از جان مایه می‌گذارند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: