جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 خرداد 1393     
نحوه ویرایش اطلاعات بیمه سلامت

تسنیم: پهبد پورشبانان اظهار داشت: طی روند چاپ و توزیع دفترچه‌های بیمه سلامت با موارد ثبت‌نامی مواجه شدیم که برخی از هموطنان، اطلاعاتی از جمله آدرس و شماره تلفن خود را به صورت ناقص یا نامعتبر در سیستم وارد کرده‌اند که این مسئله، مراحل دیگر صدور دفترچه بیمه سلامت را با مشکل مواجه می‌کند.

وی ادامه داد: برخی از متقاضیان نیز در ورود اطلاعات افراد خانواده خود دقت کافی نداشته‌اند، لذا این افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولتِ طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت، نسبت به ویرایش یا تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران همچنین گفت: به زودی امکان ویرایش و تکمیل اطلاعات ثبت‌نامی از طریق سایت بیمه سلامت برای متقاضیان فراهم می‌شود چراکه درصد قابل توجهی از ثبت‌نام کنندگان نقص اطلاعات دارند.

وی افزود: نقص اطلاعات بخصوص در مورد شماره تلفن متقاضیان باعث شده دفترچه‌های تولیدی، در دفاتر پیشخوان باشد و نتوانیم به افراد برای تحویل دفترچه اطلاع‌رسانی کنیم، لذا از متقاضیان می‌خواهیم با مراجعه به دفاتر پیشخوان اطلاعات خود را تکمیل کنند.

پورشبانان با بیان اینکه دفاتر پیشخوان طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت برای تحویل دفترچه‌ها در ایام تعطیلات نیمه خرداد دایرند، افزود: تاکنون 120 هزار دفترچه چاپ شده، اما با توجه به اینکه سرعت توزیع کمتر از چاپ است، حدود 38 هزار دفترچه تحویل متقاضیان شده است.

وی در پایان گفت: ثبت‌نام در سایت بیمه سلامت همچنان ادامه دارد و بعد از بررسی‌ها در صورت لزوم دوره‌ای با عنوان دوره لکه‌گیری خواهیم داشت، تا افراد فاقد بیمه‌ای که به هر دلیل موفق به ثبت‌نام نشده‌اند را شناسایی کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: