جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 تير 1394     
شمالغرب تهران از شبکه های زیرزمینی بی خطر می شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه دو تهران گفت: خطرات و حوداث ناشی از تاسیسات و شبکه های زیرزمینی در منطقه با مشارکت نهادهای مختلف کاهش می یابد.

"عزیزاله نظری" با بیان اینکه در منطقه نهادهای مختلف خدماتی را ارائه داده اند که زمان اجرای عملیاتی برای نهاد دیگر، هر لحظه احتمال خطر وجود دارد اظهارداشت: تاکنون هیچ نقشه و سیستمی از وضعیت شبکه ها در دسترس نبوده است. اما به دنبال اجرای طرح شهر بی خطر، شهرداری به دنبال هوشمندسازی خدمات خود وسایر نهادهاست.

به گفته وی، برای اجرای طرح 6 پایگاه ثابت جی پی اس در منطقه ایجاد کرده ایم که در این پایگاه ها با استفاده از دستگاه های «آرتی کی» امکان بررسی هزار پروژه همزمان در کمتر از یک دقیقه وجود دارد. در واقع اگر شرکت آب در محدوده ای عملیات حفاری را انجام می دهد، با اولین تراش آسفالت در شرکت گاز و ....هم نیروها از عملیات مطلع شده و در صورت وجود لوله یا هر سیستم دیگری به پیمانکار اطلاع می دهند تا آسیبی وارد نکنند.

شهردار منطقه دو تهران با بیان اینکه امکان استفاده از این سیستم حتی بیمارستان ها و درمانگاه ها، آتش نشانی و.... وجود دارد خاطرنشان کرد: با این شیوه آتش نشانی در جریان گودهای پرخطر قرار می گیرد و سازمانها هم می توانند خدماتشان را گسترش دهند.

نظری افزود: اجرای این شیوه برای سازمان ها و نهادهای خدماتی هزینه ای نداردو تنها باید اطلاعات تاسیسات خود را در اختیار شهرداری قراردهند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: