جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 تير 1394     
نصب 14 دوربین ثبت سرعت جدید در بزرگراه های پایتخت طی 3 ماه گذشته رسید

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از افزایش دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در سطح پایتخت خبر داد و گفت: از ابتداي سال جاری تا پایان خرداد ماه تعداد 14 دستگاه دوربين ثبت تخلف سرعت جديد در بزرگراه‌های شهر تهران نصب و راه‌اندازی شد.

ایلوش وزیری با بیان اینکه سامانه هاي ثابت ثبت تخلفات سرعت با حسگرهاي راداري دقيق ترين تکنولوژي است که امروزه در کشورهاي صنعتي به عنوان سامانه هاي ثابت ثبت تخلفات سرعت به کار مي روند، افزود: در سه ماهه نخست سال 94، بزرگراه‌های شهید زین‌الدین، ارتش، بسیج، شهید باقری، فتح، شهید همت و جاده مخصوص به سیستم‌های ثبت تخلف سرعت مجهز شدند و به وسیله این دوربین‌ها مناطق 4 ، 1 ، 5 ، 14 ، 17 و 21  تحت پوشش قرار بیشتری گرفتند.

وی تصریح کرد: به جهت گستردگی و پیچیدگی ترافیک کلانشهر تهران افزایش تعداد این دوربین‌ها هر ساله جز اولویت‌های اصلی حوزه حمل و نقل و ترافیک است و مدیریت شهری تهران نیز بر توسعه سیستم‌های هوشمند ترافیک تاکید ویژه دارد. 

به گفته مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک در حال حاضر بیش از 300 دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت در بزرگراه‌های تهران و تونل های شهری، وظیفه کنترل سرعت را به عهده دارند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: