جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 خرداد 1393     
همسطح سازي 1000 نقطه شمال شرق تهران برای تردد معلولين و سالمندان

به گزارش شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 4 از اجرای طرح مناسب سازی معابر برای تردد جانبازان، معلولين و سالمندان و همچنين افراد كم توان جسمي خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاري بيش از 1000 نقطه منطقه همسطح سازي و مناسب سازي شد.

 محمد مهدي ميرزايي، با اعلام این خبر افزود: طي  2 ماهه نخست سال جاري، بيش از 1000 نقطه از معابر منطقه با احداث پل همسطح و كفپوش و همچنين حذف موانع فيزيكي، جهت تردد معلولين، جانبازان و سالمندان، بهسازي و مناسب سازي شد.
وی افزود: در سال 1392 شاهد مناسب سازي و همسطح سازي 1328 نقطه از معابر شمال شرق تهران بوديم كه امسال با سرعت و جديتي بيش از پيش و با انجام بيش از 1000 مورد همسطح سازي و مناسب سازي معابر منطقه طي دو ماهه نخست سال جاري ركوردي ارزشمند براي اين معاونت حاصل شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه این اقدام را بيانگر عزم جدي مديريت شهري منطقه در حوزه حمل و نقل و ترافيك در رفع موانع و مشكلات معلولين ، جانبازان و سالمندان و كاهش هر چه بيشتر مشكلات اين قشر جامعه دانست و تصريح كرد: همسطح سازي بخش هاي ديگري از معابر نیز در برنامه کاری قرار گرفته است و تا پايان سال جاري اجرا می شود.
 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: