جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 تير 1394     
مناسب سازی و بهسازی معابر غربی پایتخت برای معلولان و جانبازان

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 9 از مناسب سازی و بهسازی معابر سطح محلات برای معلولان و جانبازان خبر داد.

سیدمجید غمخوار با اعلام این خبر گفت: پس از ارزیابی و کارشناسی انجام شده در شبکه معابر سطح محدوده ، طرح مناسب سازی و بهسازی تردد معلولان و جانبازان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این طرح به منظور ارج نهادن و تکریم معلولان و جانبازان و ایجاد بستر مناسب جهت تردد این قشر از جامعه اجرایی شد.

غمخوار با اشاره به عملیات عمرانی صورت گرفته در طرح مناسب سازی گفت: در سطح محلات ناحیه یک ، بوستان هاشمی و فضاهای سبز اطراف آن 10 هزار و 475 مترمربع پیاده رو سازی و 2 هزار و 155 مترطول جدولبندی انجام شد.

وی ادامه داد: در محلات ناحیه 2 و در محدوده بزرگراه فتح حدفاصل خیابان عبدالهی تا خیابان طالقانی 1463 مترمربع پیاده روسازی و همچنین 136 مترطول جدولبندی صورت گرفت.

معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: همواره این شهرداری در راستای بهسازی و مناسب سازی معابر برای تردد معلولان و جانبازان در این بخش از پایتخت طرح های مناسبی را در سالهای گذشته اجرایی کرده و این روند همچنان در اولویت اقدامات مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

به گفته وی جهت رفاه حال معلولان و جانبازان نسبت به شناسایی، نیازسنجی و امکان سنجی جهت استفاده راحت این بخش از اقشار جامعه از ساختمان های اداری موجود در سطح منطقه اقدام شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: