جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 تير 1394     
پروژه های ریلی اقتصاد بومی را بهبود می بخشند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، همکاری تکنولوژیکی حمل و نقل عمومی بین شهر Salt Lake و زیمنس باعث ایجاد 1300 فرصت شغلی جدید با ارزشی بالغ بر 225 میلیون دلار در اقتصاد بومی منطقه شده است.

نتایج تحقیقی گروه تحقیق توسعه اقتصادی، یک شرکت اهل بوستون که زیمنس آن را برای ارزیابی تاثیر اقتصادی این پروژه استخدام کرده، در کنفرانس شرکت های ریلی حمل و نقل عمومی آمریکا اعلام شد.

شهردار Salt Lake، Ralph Becker گفت: "خودروهای زیمنس که اساس سیستم ریلی سبک TRAX ما هستند و تراموای S-Line تازه افتتاح شده در این شهر هر روزه  هزاران مسافر را جابه جا می کنند. تکنولوژی زیمنس برای تلاش ما در جهت خروج خودروها از جاده، چالش های بهبود کیفیت هوا و ادامه زیست پذیر و پایداری جامعه ما ضروری است."

زیمنس از سال 1996 حدود 117 دستگاه قطار ریلی سبک را برای خطوط تراموای شهری TRAX تولید و تحویل داده است. این شرکت خودروهای ریلی سفارشی خود را در مرکز تولید ساکرامنتوی کالیفرنیا با 800 کارمند می سازد. تحقیقات نشان می دهند که توسعه حمل و نقل ریلی وابستگی شهروندان به خودروهای شخصی را کاهش داده و در نتیجه آلودگی هوا و حجم ترافیک این شهر کاهش یافته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: