جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 تير 1394     
اجرای طرح خط سفید در بیش از 20 معبر مواصلاتی جنوب شهر

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رضا زلفی با بیان اینکه اقدامات اجرایی این طرح در برخی معابر کامل شده است گفت: معابر جمع و پخش کننده محورهای اجرایی طرح خط سفید در مرحله دوم هستند.

در همین راستا نیز این اقدامات در معابری همچون خیابان های صفری، دلجویی و انقلاب تکمیل شده و در خیابان های نیلوفر، دانشگاه، بخشایش، شهید نیکوبین، میلاد، بخشنده، شهید کلهر، صاحب الزمان، شهید خرسندی، کاووسی و لاله نیز بیش از 60 درصدی پیشرفت داشته است.

 

به گفته وی تراش و امحاء خط کشی های قبلی و اجرای خط کشی های طولی، اجرای علائم افقی و عمودی، مناسب سازی دسترسی های طولی و عرضی، ساماندهی ایستگاه حمل و نقل همگانی، هوشمندسازی و بلوک عابر پیاده از فعالیتهای اجرایی طرح خط سفید در معابر این منطقه است.

زلفی در ادامه به اجرای تراش و روکش آسفالت به منظور بهسازی معابر در طرح خط سفید اشاره و بیان کرد: در این طرح 23 هزار و 300 متر مربع عملیات تراش و روکش آسفالت انجام شد.

وی افزود: این فعالیت در تقاطع های خیابان شکوفه و مطهری، شکوفه و سبلان، میثاق و شقایق، مهران و ابوریحان، دلجویی و ماهان، شهرداری و میثاق، بلوار شقایق و خیابان انقلاب اجرا شد.

علاوه بر این امحاء خط کشی های سایشی تقاطع ها به میزان 5 هزار و 950 متر مربع به طور کامل انجام شده و امحاء خط کشی های محوری نیز در 28 هزار و 465 متر مربع اجرا شده که بیش از 94 درصد نیز پیشرفت داشته است.

معاون شهردار منطقه در بخش دیگری به فعالیتهای آموزشی نهادینه سازی فرهنگ ترافیک و قوانین خط سفید اشاره کرد و گفت: درهمین راستا تاکنون 238 کارگاه آموزشی با محوریت خط سفید در خانه های علم و زندگی، خانه های سلامت، مدارس، خانه های کودک، مرکز نشاط و پارک ترافیک اجرا شده است. علاوه براین در راستای توسعه این آموزش ها از ظرفیت مساجد نیز استفاده شده بطوریکه آموزش قوانین طرح خط سفید تاکنون در 32  مسجد سطح منطقه انجام شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: