جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 تير 1394     
طراحی اتوبوس های اورنج کانتی جدید می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، هیئت مدیره سازمان حمل و نقل اورنج کانتی (OCTA) به تازگی برنامه اجرای طراحی رنگی جدید برای اتوبوس های این موسسه به منظور بهبود ارائه خدمات، حفظ مسافران و جذب مشتریان جدید را تایید کرده اند.

طراحی کنونی این اتوبوس ها که بیش از 20 سال است روی آن ها دیده می شود حذف خواهد شد تا ظاهری جدید با رنگ بدنه آبی و خطوط نارنجی در نیم رخ اتوبوس ها و حروف OC Bus روی آن ها به کار رود. لوگوی آبی و سفید قابل تشخیص OCTA نیز روی اتوبوس ها باقی می ماند.

زمان این به روز رسانی درست است چرا که در حال حاضر OCTA بیش از 40 درصد ناوگان اتوبوسرانی خود را با 201 دستگاه اتوبوس CNG جایگزین کرده است. قرار است این اتوبوس ها اواخر سال 2015 تا اوایل سال 2017 تحویل شوند.

OCTA همچنان در پی راه هایی برای تبدیل ناوگان اتوبوسی خود به گزینه انتخابی حمل و نقل اکثر شهروندان اورنج کانتی است. این موسسه در پی بهبود زمان تردد اتوبوس ها و کاهش قیمت ها برای گروه هایی خاص است.

نمونه های اولیه این طرح های جدید اتوبوسی به تازگی برای مشتریان، کمیته مشاوره، اعضای شورای جوانان OCTA و سالمندان و دیگر سهامداران به نمایش درآمده است. گفته می شود طراحی نهایی این اتوبوس ها، جذاب و دینامیک بوده و شهروندان را تشویق به استفاده از آن ها خواهد کرد.

البته اجرا و حفظ این طرح های جدید هزینه زیادی نیز در بر خواهد داشت و ضرب العجلی برای این امر مشخص نشده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: