جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 تير 1394     
مبارزه فرانسه با خودروهای دیزلی جدی تر می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، به نظر می رسد محبوبیت خودروهای دیزلی در فرانسه به سرعت رو به کاهش است و این کشور در حال حذف نام حتی پاک ترین مدل های دیزلی از لیست خودروهای سبز است.

قرار است یک سیستم کدبندی رنگی جدید خریداران را در مورد پاک ترین و سبزترین خودروهای جدید راهنمایی کند و گفته شده است که حتی یک خودروی بنزینی در این رتبه بندی جایی ندارد.

رانندگان فرانسوی سال ها با حمایت دولتی از خودروهای سواری دیزلی کوچک مواجه بوده اند اما اخیرا این کشور تصمیم گرفته با پایان این دهه ممنوعیت هایی را در برخی شهرها برای این گونه خودروها اعمال کند.

اکنون مشکلی که برای خودروهای دیزلی مطرح می شود آلایندگی آن ها است و دولت فرانسه تصمیم دارد استفاده از خودروهای دوست دار محیط زیست را ترویج دهد.

اما برخی خودروسازان از این روند ناراضی هستند و اعلام کرده اند که با این سیستم کدبندی مخالفند چرا که مدل های دیزلی آن ها با استانداردهای یورو 6 مطابقت دارند و نباید صرفا به خاطر نوع سوختشان از آن ها چشم پوشی کرد.

خودروسازان بزرگ فرانسوی نیز اعلام کرده اند که سیاست جدید دولت مضرات زیادی را برای آن ها در برابر رقبای آلمانی به وجود خواهد آورد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: