جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 تير 1394     
ساحل این دریا شبرنگ می شود/عکس

مهر: در ساحل دریای تویوما هرسال از اواسط بهار تا اوایل تابستان یک پدیده استثنایی و فوق العاده اتفاق می افتد. امواج این دریا هنگام برخورد با ساحل انگار نورهای روشن و براقی را به سطح ساحل می ریزند که منظره بسیار زیبایی را به این منطقه می بخشد.


دلیل این زیبایی کرم های شب تاب شگفت انگیزی هستند که در عمق دریاهای این منطقه زندگی می کنند. این کرم های زیبا که حدود 8 سانتی متر قد دارند در اطراف چشمانشان شاخک های نورانی وجود دارد. بدنه این کرم های شب تاب نیز دارای پوشش نورانی است که از زیر آب نیز قابل مشاهده است. در این دوره از ساحل این کرمهای شب تاب به ساحل نزدیک می شوند و و موج های آب آنها را به سمت ساحل پرتاب می کنند.


 

ورود این کرمهای شب تاب به نزدیکی ساحل هرساله باعث جشن گرفتن مردم این منطقه و حضور گردشگران می شود. همچنین گردشگران می توانند با قایق های موجود در این سواحل چند دقیقه به فاصله دو کیلومتری از ساحل بروند و از این صحنه بسیار زیبا در عمق دریا لذت ببرند.


 

احتمالا اهالی این منطقه روی درآمدزایی از این منطقه از طریق گردشگران حساب باز کرده اند و از این بابت به کرمهای شب تاب حسابی مدیون هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: