جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 تير 1394     
تلاش برای تسریع عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم قم با بلوار علامه عسگری

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مسیر شمال به جنوب جاده قدیم قم در محل تقاطع با بلوار علامه عسگری، ظرف روزهای آینده به منظور اجرای عملیات عمرانی شامل انحراف ترافیک خواهد شد.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: با انحراف ترافیک مسیر شمال به جنوب جاده قدیم قم در محل تقاطع با بلوار علامه عسگری، عبور و مرور خودروها به سمت جنوب از طریق دوربرگردان احداث شده در مسیر بلوار علامه عسگری انجام خواهد شد.

مهندس محمد حسن وساق با بیان آنکه اجرای عملیات انحراف ترافیک در محل تقاطع جاده قدیم قم با بلوار علامه عسگری، شرایط لازم برای احداث تعدادی از پایه های پل روگذر جنوب به غرب این تقاطع را فراهم خواهد کرد، یادآور شد: تردد ایمن خودروها از دوربرگردان شرق به شرق بلوار علامه عسگری به سمت قم، از طریق خط کشی مسیر و نصب تابلوها و علائم هشدار دهنده تامین شده است.

به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر غرب به شرق و 2 دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل ترافیک برون شهری، باعث کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان ساکن در محدوده باقرشهر خواهد شد.

گفتنی است پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم قم با بلوار علامه عسگری، 168 مورد معارض ملکی و تاسیساتی دارد که تلاش برای رفع آنها به موازات اجرای اقدامات عمرانی دنبال می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: