جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 تير 1394     
تصویر تهران بدون مترو غیر قابل تصور است

به گزارش شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح نود و دومین ایستگاه متروی تهران طی مراسم ویژه ای در صبح روز دوشنبه هشتم تیر خبر داد و گفت: در این مراسم، ایستگاه متروی عبدل آباد در خط سه که جنوب غرب تهران را به شمال شرق شهر پیوند می زند و در محدوده بزرگراه شهید چراغی واقع شده، رسماً مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: عملیات اجرایی ایستگاه متروی عبدل آباد که با 11 هزار متر مربع مساحت و به روش ترانشه باز اجرا گردیده، صد در صد توسط کارگران و مهندسان داخلی انجام شده است.

وی با اشاره به این که در این ایستگاه که به پله های برقی مجهز است، خاک برداری انجام شده 82 هزار متر مکعب است، اظهار کرد: در ایستگاه مذکور، 27 هزار متر مکعب بتن، 25 هزار متر مربع قالب و 4 هزار تن میل گرد به کار رفته است.

مهندس تشکری هاشمی با بیان این که بخش جنوبی خط سه مترو با 12 کیلومتر طول، از بزرگراه آزادگان در جنوب غرب تهران تا چهار راه حضرت ولی عصر (عج) در مرکز شهر امتداد دارد و سال گذشته با 5 ایستگاه به بهره برداری رسید، تصریح کرد: در نهایت خط سه به طول 37 کیلومتر تا ازگل در شمال شرق تهران ادامه خواهد یافت.  

معاون شهردار تهران در پایان با تأکید بر این که با راه اندازی کامل این خط، یک میلیون جا به جایی به ظرفیت روزانه متروی تهران اضافه خواهد شد، خاطرنشان کرد: تصویر تهران امروز بدون خطوط مترو غیر قابل تصور است و از این رو با تدبیر شهردار محترم تهران، تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا هر چه سریع تر نسبت به بهره برداری کامل از خط سه به موازات توسعه و تکمیل سایر خطوط اقدام نماییم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: