جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 تير 1394     
"سردار آزمون" هلال احمری شد/عکس

ایسنا: اختری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: سردارآزمون فوتبالیست گنبد کاوسی با حضور در «کمپین نه به اعتیاد» ضمن همراهی در اجرا و عملیاتی شدن کمپین، عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به شعار این کمپین خاطرنشان کرد: «کمپین نه به اعتیاد» با شعار «احتیاط کنیم اعتیاد نزدیک است، به تندرسی بیندیشیم نه اعتیاد» با حضور اعضای جوان جمعیت هلال احمر گنبد کاووس با هدف اعتراض به استعمال دخانیات و اعلام آثار مخرب و خانمان سوز اعتیاد میان خانواده‌ها در مرکز شهر و میدان ۱۷شهریور گنبد کاووس در شرق گلستان، انجام شد.


 

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، سردار آزمون درباره عضویت خود در جمعیت هلال احمر گفت: از مدت‌ها قبل به فکر عضویت در جمعیت هلال احمر بودم که در ماه مبارک رمضان و در یک اجتماع بسیار حساس و مهم که با موضوع آگاه‌سازی اثرات مخرب اعتیاد ترتیب داده شده است، حضور یافته و با عضویت در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در این کمپین شرکت کردم.

بازیکن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در ادامه اذعان داشت: حضور ورزشکاران به عنوان پرچمداران اصلی مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در کنار جوانان موجب فرهنگ‌سازی موثر در سطح جامعه است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: