جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 تير 1394     
حمایت شهروندان کالیفرنیا بِی از حمل و نقل عمومی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، بر اساس نظرسنجی سالانه ای که از شهروندان California Bay Area به عمل آمده، حمایت جدی مردم با بودجه ای 3 بیلیون دلاری برای بهبود سیستم حمل و نقل پر سرعت این منطقه و ساخت دومین تونل زیرآبی مشخص شده است.

به طور کلی 59 درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی اظهار داشتند که از ساخت دومین تونل زیرآبی به منظور مقابله با جمعیت زیاد سیستم حمل و نقل پر سرعت این منطقه پشتیبانی می کنند حتی اگر این امر هزینه زیادی در پی داشته باشد. این نظرسنجی هیچ گونه پیش بینی قیمتی ارائه نکرده و از پاسخ دهندگان نیز در مورد تمایل این افراد برای پرداخت مالیات به منظور بهبود حمل و نقل عمومی سوال نکرده است. تنها 28 درصد از پاسخ گویان با این طرح مخالف بودند.

اکثر مسافران در این منطقه به خودروهای شخصی خود متکی هستند و ترافیک را به عنوان یکی از مشکلات اساسی این شهر می شناسند. اما با این حال تمایلی به پرداخت هزینه خودرویی بیش تر برای تعمیر و بهبود خیابان ها و بزرگراه ها ندارند.

اما زمانی که صحبت از حمل و نقل عمومی به میان می آید این افراد راضی به پرداخت هزینه های بیش تر هستند.

در این نظرسنجی ترافیک به عنوان چهارمین مشکل اساسی منطقه عنوان شد و 37 درصد شرکت کنندگان در آن اظهار داشتند سفرهای درون شهری چه با خودروی شخصی و چه با حمل و نقل عمومی طی سال های اخیر بسیار بدتر شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: