جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 تير 1394     
بازداشت اسیدپاش مجنون در لرستان

خبرگزاری مهر: به دنبال اسیدپاشی به مادر و دختر لرستانی در شهرستان کوهدشت عامل این حادثه به سرعت توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

هوشنگ بادپی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مجروحان حادثه اسیدپاشی شهرستان کوهدشت دوم تیرماه در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد پذیرش و سپس در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه برای انجام اقدامات تخصصی درمانی به تهران اعزام شدند.

وی افزود: بر اساس اعلام متولیان امر اسیدپاشی به دنبال نزاع خانوادگی صورت گرفته و این حادثه دو نفر مصدوم شامل یک مادر ۳۹ ساله و یک دختربچه هشت ساله داشته است.

بادپی با بیان اینکه در جریان این حادثه مادر بیشتر آسیب دیده است افزود: مطابق براورد اولیه میزان سوختگی ناشی از اسیدپاشی در این زن لرستانی ۴۰ درصد اعلام شده و عمده آسیب از ناحیه صورت، سر و گردن و پشت بوده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین المللی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه در جریان اسیدپاشی چشمان این زن لرستانی آسیب ندیده است تصریح کرد: در پذیرش این زن لرستانی توسط مراکز درمانی استان نابینایی بر اثر اسیدپاشی گزارش نشده  است.

وی ادامه داد: دختربچه مجروح در این حادثه اسیدپاشی نیز متاسفانه از ناحیه اندامی دست و پا دچار سوختگی شده است و میزان سوختگی وی ۲۰ درصد اعلام شده است.

بادپی تصریح کرد: به محض وقوع حادثه و اعزام این مادر و دختر از بیمارستان کوهدشت به خرم آباد اقدامات اولیه درمانی توسط بیمارستان شهدای عشایر این شهر انجام و زمینه اعزام دو مجروح حادثه اسیدپاشی به تهران فراهم شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین المللی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: مجروحان این حادثه به منظور اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهید مطهری تهران اعزام شدند.

بادپی به انجام کار شسشتو و خنثی سازی اسید در بیمارستان خرم آباد اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه سوختگی ناشی از اسید در ناحیه حساس صورت و گردن بوده است تصمیم به اعزام این مادر و دختر به بیمارستان تخصصی سوختگی در تهران گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه اعزام مجروحان حادثه اسیدپاشی کوهدشت به وسیله آمبولانس و از طریق زمینی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: خوشبختانه مطابق ارزیابی اولیه حال مصدومان حادثه اسیدپاشی حاد نبوده است.

این سخنان مدیر روابط عمومی و امور بین المللی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حالی مطرح می شود که به گفته مسئولان انتظامی لرستان عامل این حادثه به سرعت و در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع حادثه دستگیر شده است.

گفته می شود این فرد که عموی دختربچه مجروح بوده به دنبال نزاع خانوادگی اقدام به اسیدپاشی به همسر برادر و برادرزاده خود کرده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: