جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 تير 1394     
حضور شهردار منطقه 6 در مساجد برای پیگیری مشکلات مردمی

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان شهردار منطقه 6 به صورت روزانه به مساجد سطح محلات منطقه مراجعه و به مشکلات مردم و مساجد رسیدگی می کند.

بر اساس برنامه زمانبندی شده ، عظیم بابایی به همراه شواری معاونین و مدیران منطقه هر روز با حضور در یکی از مساجد سطح محلات مرکزی تهران، از مساجد قلب پایتخت بازدید می کند. اولین شواری معاونین در ماه مبارک رمضان نیز در مسجد چهارده معصوم (ع) برگزار شد.

35 مسجد در منطقه 6 آمده پذیرایی نمازگزاران و روزه داران است، شهردار منطقه 6 با حضور در مساجد ضمن اقامه نماز جماعت با شهروندان وضعیت مساجد را بررسی و به مشکلات و دغدغه های مردم رسیدگی می کند.

به گفته عظیم بابایی، یک میلیارد تومان جهت بازسازی و نوسازی مساجد منطقه 6 پیش‌بینی شده است. این اعتبارات به تناوب در اختیار ائمه و هیات امنای مساجد قرار می‌گیرد.

برگزاری مراسم افطاری از جمله ویژه برنامه های مهم شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان است، که در مساجد برپا می شود.

شهردار منطقه 6 معتقد است: مساجد نقش موثری در ارائه آگاهی های لازم و اطلاع رسانی به مردم بر عهده دارند و با بهره گیری از این مکان مقدس می توان فضایی مناسب در راستای اهداف جامعه ایجاد کرد. به همین مناسبت و به منظور پرکردن اوقات فراغت برنامه ها و کلاس های بسیاری تدارک دیده شده است که می توان به برگزاری کلاسهای آموزشی، ورزشی و سلامت، جزء خوانی روزانه قرآن کریم اشاره کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: