جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 تير 1394     
واحدهای تجاری در کلاس تفکیک زباله از مبداء

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 گفت: به منظور اجرای طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک، کارشناسات اداره بازیافت، تفکیک پسماند از مبداء را به واحدهای تجاری آموزش می‌دهند.

رحمان پارسا معاون امور شهری و محیط زیست شهرداران منطقه 15 اظهارکرد: طرح "پیوستن واحدهای تجاری اصنفا به کمپین آسمان آبی زمین پاک" با هدف حفظ محیط زیست ، رعایت بهداشت و پاکیزگی و همچنین به منظور اصلاح الگوی مصرف و خرید، کاهش مقادیر پسماند تولید شده و تحویل پسماندهای قابل بازیافت حاصل از مصرف، به مامورین جمع‌آوری پسماند خشک شهرداری اجرا میَ‌شود.

وی در ادامه افزود: دراین راستا آموزشگران اداره بازیافت با مراجعه حضوری ضمن دعوت از مالکان واحدهای تجاری و اصناف و ارائه آموزش  تفکیک پسماند از مبداء ، مفاد ماده 16 قانون مدیریت پسماند را در اختیار واحدهای صنفی قرار داده و بروشورهای آموزشی را بین آنان توزیع می‌کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه در پایان در خصوص استقبال مالکان واحدهای تجاری و اصناف برای پیوستن به کمپین آسمان آبی زمین پاک گفت: با تحقق این طرح شاهد اصلاح الگوی مصرف صحیح و تفکیک پسماند از مبداء و همچنین همکاری اصناف با شهرداری در جهت حفظ محیط زیست  هستیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: