جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 خرداد 1393     
مسیرهای خطوط حمل و نقل عمومی تهران قدیم بهسازی می‌شود

به گزارش شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12، از بهسازی مسیرهای خطوط حمل و نقل عمومی در این منطقه خبرداد.

سعید عزیزی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 گفت: اجرای طرح بهسازی مسیرهای خطوط حمل و نقل عمومی واقع در نواحی 6 گانه منطقه 12 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح از خرداد ماه آغاز و تا پایان مهرماه سال 93 به منظور ایمن‌سازی و بهسازی مسیرهای خطوط حمل و نقل عمومی نواحی 6 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.

عزیزی نژاد اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های فنی، عمران و ترافیک منطقه 12 به منظور بهسازی مسیرهای خطوط حمل و نقل عمومی نواحی 6 گانه این منطقه به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهسازی و ایمن‌سازی مسیرهای خطوط حمل و نقل عمومی منطقه 12، نصب نرده‌های خطوط حمل و نقل عمومی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و اتوبوس‌های تندرو از اقدامات اجرایی این طرح است.

عزیزی نژاد خاطر نشان کرد: بودجه و اعتبار طرح بهسازی و ایمن‌سازی مسیرهای خطوط حمل و نقل عمومی نواحی 6 گانه منطقه 12 و نصب نرده‌ها در این مسیر بالغ بر 400 میلیون تومان است. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: