جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 تير 1394     
پرچم تهدید داعش در کنار کعبه/عکس

ایرنا:  این عکس بطور متواتر در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک بین مردم عربستان و دیگر کشورهای عربی دست به دست می شود.

براساس این گزارش، یکی از اعضای گروه تروریستی داعش این دست نوشته که منقش به پرچم داعش است را از پشت بام رواق های اطراف کعبه به روشی ماهرانه در دستان خود نگهداشته و از آن عکسبرداری کرده است.

بنابراین گزارش این اولین عکس تهدید آمیز داعش است که بصورت ماهرانه و تهدید آمیز در حرم کعبه گرفته شده و بین مردم دست به دست می شود.


 
اخبار الساعه همچنین نوشته است: این در حالی است که سازمان عدل و توسعه امم در گزارشی درباره خطرات تروریست بین الملل و خطر گروه تروریستی داعش برای مردم جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه، اخیرا اعلام کرد که گروه تروریستی داعش دست پرورده آل سعود است.

عربستان سعودی، امارات و قطر همراه با دولت آمریکا کشورهایی هستند که گروه های تروریستی از جمله القاعده و داعش را مورد حمایت مالی، تسلیحاتی و معنوی خود قرار داده و می دهند.

هم اکنون نیز هواپیماهای عربستانی که در قالب ائتلاف با 9 کشور عربی تاسیسات حیاتی یمن را مورد حمله قرار می دهند، برای گروه القاعده که برخی شهرهای یمن را در سیطره خود داشته و به اقدامات تروریستی علیه مردم یمن می پردازند از طریق هوا اسلحه ارسال می کنند.

رژیم آل سعود از ششم فروردین گذشته با همراهی کشورهای ائتلاف و آمریکا تجاوز به مردم یمن را با هدف بازگردان منصورهادی رییس جمهور مستعفی و فراری آغاز کرد، اما پس از گذشت سه ماه تاکنون به اهداف خود دست نیافته و جنبش مردمی انصارالله با در اختیار داشتن 80 درصد شهرهای یمن به خوبی امور این کشور را اداره می کنند.

منصورهادی نیز که از راه دور و در عربستان به تشکیل حکومتی خیالی دست زده همواره از جنایات آل سعود علیه مردمش حمایت کرده و حتی بر اطرافیان خود نیز تسلط سیاسی ندارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: