جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 تير 1394     
آمار حذف شدگان از دریافت یارانه در سال ۹۳

نسیم:  فیروزآبادی در عین حال آمار حذف شدگان از دریافت یارانه در سال 1393 را 50 هزار نفر ذکر کرد و از کاهش ثبت اعتراض‌ها نسبت به حذف یارانه‌ها خبر داد و گفت: از حذف قبلی تنها 30 درصد اعتراض کردند و 70 درصد اعتراضی نداشتند که عدد خوبی است.

وی به موضوع قطع یارانه‌ها و حذف تدریجی شش میلیون نفر از یارانه ‌بگیران تا پایان سال اشاره و اظهار کرد: قطع یارانه‌ها امری خطیر و تکلیفی است که از سوی مجلس برعهده ما گذاشته شده است و براساس برآوردهای انجام شده یارانه شش میلیون ثروتمند قطع می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ساخت و تحویل مسکن به شیوه اجاره به شرط تملیک خواهد بود؟ گفت: نه به این شکل نیست. وام‌هایی که داده می‌شود، قسمت بهره بانکی‌اش را از محل‌های خاصی که برای این کار پیش‌بینی می‌شود کمک خواهیم کرد.

قائم مقام وزیر کار تصریح کرد: در طرح مسکن اجتماعی اصل بر این است که برای گروه‌های خاص اجتماعی مسکن ساخته ‌شود مثلا در فاز اول بنا داریم خانواده‌هایی که بیش از دو معلول دارند برایشان خانه بسازیم و در قالب تعاونی‌های مسکن هم خواهد بود.

وی گفت: عددی که از دولت طلب داریم در حدود 30 میلیارد دلار نزدیک 90 هزار میلیارد تومان است و آمادگی داریم با طرح‌های در دستی که داریم از منشأ داخلی یا خارجی در حوزه‌های مختلف اقتصادی سرمایه‌گذاری سنگین کنیم به نحوی که هم‌اکنون نزدیک 70 هزار میلیارد تومان در پروژه‌های کشور مشارکت داریم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: