جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 تير 1394     
اعدام وحشیانه ۱۶ عراقی توسط داعش

مهر: گروهک تروریستی داعش ویدئویی را از اعدام وحشیانه ۱۶ نفر در شمال عراق به اتهام جاسوسی منتشر کرد.

به گزارش رأی الیوم، در این ویدئوی منتشر شده توسط داعش افراد به شکل وحشیانه ازجمله سوزاندن در داخل خودرو، غرق کردن و جدا کردن سر از بدن با مواد منفجره کشته می شوند.

حساب های کاربری عناصر تروریستی داعش کلیپ ویدئویی ساخته شده در نینوا که تحت سلطه داعش قرار دارد، منتشر کرده و در آن به ادعای تروریست های داعش، جاسوس هایی که با نیروهای عراقی همکاری کرده و اطلاعاتی از پایگاه های بمباران شده آنها افشا کرده اند، اعدام می شوند.

در این کلیپ ویدئویی افراد به سه گروه تقسیم شده و به سه روش متفاوت اعدام می شوند، گروه اول که متشکل از ۴ نفر است به صورت دست و پا بسته به داخل خودرو برده می شوند و یک تروریست نقاب به صورت اقدام به شلیک بمب موشکی به سمت خودرو می کند که بلافاصله بعد از انفجار خودروی در میان زبانه های آتش می سوزد، دوربین تصاویری را از سوختن افراد ضبط کرده است.

در گروه دوم، یک فرد نقاب به صورت ۵ نفر را به داخل قفس آهنین منتقل می کند، قفس توسط جرثقیل بالا برده می شود و سپس داخل چیزی شبیه به برکه آب غرق می شود. قفس به دو دوربین مجهز است و صحنه غرق شدن افراد را ضبط می کند.

اما اعضای ۷ نفره گروه سوم به صورت چمباتمه کنار هم نشسته و یک فرد نقاب به صورت طناب آبی رنگی را دور گردن آنها می پیچد، طناب منفجر شده و باعث جدا شدن سر از بدن آنها می شود.

در این کلیپ مکان اعدام ها مشخص نشده است.

پیش از این نیز تروریست های داعش در مناطق تحت سیطره خود در عراق و سوریه کلیپ های تبلیغاتی در مورد اعدام صدها نفر از طریق کشتار، سوزاندن، سنگسار و پرتاب از بالای ساختمان منتشر کرده اند.

تحلیلگران بر این باورند گروهک داعش به منظور ایجاد ترس و وحشت در مناطق تحت سلطه خود، روش های جدیدی از اعدام را اجرا می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: