جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 تير 1394     
تداوم برخورد با تخلفات حادثه ساز شبانه

مهر: سرهنگ علیرضا جهانگیری با اشاره به برخورد با تخلفات حادثه ساز گفت: پلیس بر اساس وظیفه ذاتی با تخلفات حادثه ساز كه منجر به تصادفات و ایجاد مزاحمت برای سایر رانندگان شود برخورد می كند. اجازه نمی دهیم عده ای سودجو برای اینكه از رانندگی خطر آفرین خود لذت ببرند سایر رانندگان در خطر قرار گیرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ۹۹ درصد رانندگان از رانندگی پر خطر خودداری می كنند و فقط یك درصد رانندگان دارای رانندگی پرخطر هستند.

به گفته رئیس پلیس ترافیك شهری راهور، پلیس در طرح های شبانه با تخلفات حادثه ساز مانند سبقت غیرمجاز، لایی كشی و سرعت سرسام آور برخورد كرده و خودروهای متخلف توقیف و رانندگان نمره منفی دریافت می كنند.

جهانگیری با تاكید بر رعایت نظم و انضباط در رانندگی از سوی رانندگان، افزود: علاوه بر رانندگان با راكبان متخلف موتور سیكلت ها نیز برخورد می شود و روزانه در مناطق مختلف شهرها طرح برخورد با تخلفات موتور سیكلت سواران اجرا می شود.

وی با اعلام اینكه راكبان موتور سیكلت نباید تخلفات حادثه ساز را انجام دهند، تاكید كرد: عبور از چراغ قرمز، حركت در خلاف جهت،حركت در پیاده رو و استفاده نكردن از كلاه ایمنی  خط قرمزی است كه پلیس از آنها عبور نكرده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: