جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 تير 1394     
عدم موفقیت درخواست توقف خط BRT یوتا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، دادخواست توقف خط BRT موسسه حمل و نقل یوتا به سمت Provo با کافی نبودن تعداد امضاها با شکست مواجه شد.

به گفته یکی از کارمندان حسابداری ایالت یوتا، برایان تامسون، درخواست کنندگان 45 روز وقت داشتند تا 17885 امضا جمع آوری کنند. اما با فرا رسیدن ضرب العجل 45 روزه، تنها 14833 امضا جمع آوری شده بود.

وی اظهار داشت این تعداد امضا کافی نیست. این درخواست با هشت مخالف از شهروندان Provo با شکست مواجه شد. به طور کلی این افراد نگران نامناسب بودن این پروژه برای پاسخ گویی به نیازهای این منطقه بودند.

این خط BRT شامل اتوبوس هایی بزرگ تر خواهد بود که در مسیری مشخص در Provo و Orem فعالیت می کنند. این اتوبوس ها در ساعات اوج شلوغی هر 5 تا 7 دقیقه به ایستگاه می رسند و در زمان های دیگر این مدت به 10 تا 15 دقیقه می رسد.

در حال حاضر دو مسیر برای این پروژه در نظر گرفته شده که یکی از دانشگاه Utah Valley   می گذرد و دیگری از 900 East  عبور نکرده و در عوض اطراف BYU خواهد بود.

نیمی از بودجه کلی این پروژه که حدود 150 میلیون دلار ارزیابی شده از اعتبارات موسسه حمل و نقل فدرال تامین خواهد شد در حالی که باقی این مبلغ از مالیات های حمل و نقل ایالت یوتا فراهم می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: