جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 تير 1394     
احتمال تامین بودجه حمل و نقل عمومی ویچیتا از مالیات های فروش

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،  شاید بار دیگر از رای دهندگان خواسته شود تا مالیات فروش برای کمک به سیستم حمل و نقل پرچالش ویچیتا را تصویب کنند.

سیستم اتوبوسی این شهر از سال آینده با کمبودی 2 میلیون دلاری مواجه خواهد شد و مقامات این شهر اظهار داشته اند گزینه های سرمایه گذاری اندکی برای حفظ مسیرها و تناوب اتوبوس های کنونی این سیستم وجود دارد.

اعضای سازمان مشاوره حمل و نقل به تازگی طی نشستی توصیه هایی را به شورای شهر ارائه کرده اند که شامل همه پرسی در مورد یک دهم مالیات فروش در فصل پاییز به عنوان بخشی از انتخابات مخصوص است.

رئیس سازمان مشاوره حمل و نقل، Moji Fanimokun گفت: "اکنون با سناریوی مالی که ما داریم مالیات فروش تنها راهی است که می توانیم آینده ای برای حمل و نقل ویچیتا در نظر بگیریم."

در همه پرسی پاییز گذشته رای دهندگان همگی با مالیات فروشی که می توانست طی پنج سال 400 میلیون دلار را برای بودجه حمل و نقل، نگهداری خیابان ها، تامین آب جدید و شغل های تازه فراهم کند، مقابله کردند.

این مالیات می تواند سال آینده 7.1 میلیون دلار را برای این سیستم فراهم کند و تا سال 2018 آن را به 8 میلیون دلار برساند.

حدود 3 میلیون دلار از این سرمایه می تواند صرف پرداخت بدهی های این سیستم به شهر شود. 5 میلیون دلار باقی مانده این بودجه می تواند برای اصلاحات سیستم استفاده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: