جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 8 خرداد 1393     
آموزش بازیافت در مساجد شرق تهران

به گزارش شهرداری نیوز، رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه هشت از آموزش بازیافت در مساجد سطح منطقه خبر داد .

سعید کاظمی گفت :  آموزشگران اداره بازیافت با حضور در مسجد کمیل واقع در خیابان دماوند به آموزش بازیافت و تفکیک پسماندهای خشک از مبدا و اهمیت آن در حفظ محیط زیست پرداختند.

وی افزود :  آموزشگران ضمن حضور در جمع بانوان نمازگزار ، به راهکارهای جدید در اجرای طرح تفکیک از مبدا پرداخته و به آموزش بهینه کردن تفکیک پسماندهای خشک اشاره کردند.

وی با اشاره به حضور آموزشگران بازیافت در شهرکها و مجتمع های بزرگ گفت:به منظور افزايش سطح آگاهي شهروندان و ترويج فرهنگ بازيافت و تفکيک پسماندهای خشک و تر از هم اداره بازیافت اقدام به جمع آوري پسماند خشک  شهروندان کرد.

کاظمی با اشاره به برپایی کارگاه اطلاع رسانی بازیافت در بوستان ها ادامه داد:به همین منظور آموزشگران اداره بازیافت ضمن آموزش شهروندان در تفکیک بهینه پسماندهای خشک و اهمیت آن در حفظ محیط زیست ، با ارائه بروشورهای اطلاع رسانی و کیسه های آبی مخصوص پسماندهای خشک به شهروندان و ارائه جوایز برای کودکان در کارگاه های آموزشی در بوستان مصطفی خمینی ، آب وگلستان انجام شد.

وی در پایان با اشاره به آموزش مفهوم بازیافت در مهدهای کودک شرق تهران خاطر نشان کرد:به همین منظور مدرسین اداره بازیافت با حضور در جمع مشتاق کودکان و نونهالان مهدهای کودک خورشید واقع در فلکه اول تهرانپارس ، شادزی و مهد کوچولوها واقع در خیابان کرمان ضمن آموزش های اولیه با اجرای مسابقه جوایزی نیز به آنان ارائه کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: