جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 خرداد 1394     
واکنش عبدی به شایعه اختلافش با برانکو

فارس: حسین عبدی در نشست خبری در مورد فعالیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و اینکه برخی بازیکنان با نام این باشگاه بازارگرمی می کنند، اظهار داشت: از آنجایی که دوستان زیادی به باشگاه و موبایل بنده تماس می‌گیرند و می‌خواهند اخبار را پیگیری کنند در این خصوص باید بگویم اگر فقط بخواهیم در مورد مسائل صحبت کنیم وقت کم می‌آوریم بنابراین نشست خبری ترتیب دادیم تا پس از جلسه امروز به صورت کامل پاسخگوی خبرنگاران باشیم.

وی ادامه داد: از دو روز قبل تا حالا جلسات زیادی را برگزار کردیم که در این بین روز گذشته با آمدن برانکو سریعا جلسه‌ای را از ساعت 4 بعدازظهر به مدت سه ساعت با او برگزار کردیم و ضمن صحبت‌ با یکدیگر مباحث مختلفی در خصوص آشنایی طرفین انجام شد و بحث بعدی بحث تغییر مدیریت بود که در این خصوص اطلاعات لازم در اختیار برانکو قرار گرفت و ما از او برنامه خواستیم و برانکو نیز برنامه‌اش را به ما ارائه داد.

عبدی تاکید کرد: در مورد جذب بازیکن، اردوها، آکادمی و اینکه باشگاه چطور می‌تواند از ظرفیت‌های خوب برانکو و همکارانش استفاده کند نیز صحبت‌هایی به میان آورد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد فصل نقل و انتقالات باید بگویم تا الان هم دیر کردیم، چراکه گرفتن بازیکن برای ما مهم است اما در این خصوص مطالب روز گذشته جمع‌بندی شد و برانکو لیستی به باشگاه داد اما این لیست تا زمانی که منتج به عقد قرارداد نهایی نشود قطعی نیست چراکه ممکن است تغییراتی در آن به وجود بیاید.

وی افزود: همان‌طور که می‌دانید زمانی می‌توان گفت یک بازیکن بازیکن پرسپولیس است که با ما قرارداد داشته باشد و سر تمرین بیاید و در نهایت اینکه توافق صورت گرفته باشد.

حسین عبدی در خصوص اینکه گفته می‌شود او به دلیل کنار گذاشته شدنش از پرسپولیس توسط برانکو از این مسئله ناراحت است و آیا این موضوع باعث می‌شود که او بخواهد به نوعی از برانکو انتقام بگیرد اظهار داشت: صحبت در این خصوص دراین جلسه نمی‌گنجد اما برای برطرف شدن ابهام‌ها این حرف را می‌زنم که از روزی که برانکو به تهران آمد حتی قراردادش را بسته بود و حتی در بازی با النصر که من روی نیمکت بودم از سه روز قبل مشخص شده بود که برانکو سرمربی است اما این شایعات است که نباید دنباله اش را گرفت.

وی ادامه داد: من و برانکو هر دو مربیان حرفه‌ای هستیم و این پست جدیدی که من در آن حضور دارم منافاتی با مربیگری ندارد چراکه سرمربیگری هم یک مدیریت است اما همه باید در سازمانی که در آن قرار گرفته‌ایم هدفمند کار کنند و بتوانند در این هنجارها قابلیت خاصی از خودشان نشان دهند. برای اینکه این مسئله همین جا تمام شود باید بگویم که من در سمت جدید به عنوان عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه شاید چند وقت دیگر به عنوان سرمربی در تیم دیگری فعالیت کنم اما به هر کدام از پیشکسوتان باشگاه که می‌خواهید بگویید آنها هم دوست دارند در شرایط کمک به باشگاه به این درخواست لبیک بگویند چراکه اگر تغییرات مثبت باشد باعث شکل‌گیری شتاب بیشتر برای شرایط بهتر باشگاه خواهد شد.

عبدی درباره اینکه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات مشکلات مالی دارد اظهار داشت: ما نمی توانیم بر روی فرضیه و شایعات کار کنیم بلکه طبق لیست سرمربی و تاییدی که کمیته فنی انجام می‌دهد کارها پیش می‌رود اما در مورد عدم بودجه و مشکلات مالی باید بگویم این مسئله نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا هم قابل مشاهده است. طبق آماری که در سال 2008 وجود داشت 4 یا 8 درصد باشگاه‌ها فقط بدهکار نیستند و این هنجار اجتماعی تاثیر زیادی بر روی کشورها دارد که شامل سرمایه‌گذاران و بانک‌ها هم می‌شود. از این مسئله پرسپولیس و حتی سایر تیم‌ها هم مستثنی نیستند و پرسپولیس هم بدهی دارد اما با بودجه‌بندی که می‌شود سعی می‌شود مسائل مالی را حل و یا حداقل مرتفع کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه اسپانسر پرسپولیس چه شخص یا گروهی خواهد بود اظهار داشت: این مسائل مربوط به موارد اداری است و ما به دنبال حل آن هستیم اما این موضوع دست یک نفر یا یک شخص نیست هرچند که اگر باشگاه فروخته می‌شد کار در این باره راحت‌تر بود و منابع مالی آن هم تامین شده بود اما الان باید به دنبال اسپانسرهای دیگر باشیم که می‌خواهند پا پیش بگذارند و امیدوارم از اسپانسری که قرار است بیاید سر موقع مبالغ را بپردازد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود برانکو از پرسپولیس هنوز مطالباتش را دریافت نکرده افزود: اینکه این مسئله در جلسه امروز مطرح شده را نمی‌دانم اما می‌دانم که برانکو و باشگاه برای زمان و شرایط پرداخت‌ها هماهنگ شده‌اند و مشکلی در این زمینه نیست.

عبدی درباره اینکه مزایده و واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی منتفی شده و این مسئله باعث به وجود آمدن حرف و حدیث‌های بسیاری شده اظهار داشت: ما بر روی شنیده‌ها و اظهارنظرها صحبت نمی‌کنیم چراکه نظر دادن درباره شایعات خودش باعث شایعه‌سازی می‌شود اما در رابطه با ساختار پرسپولیس باید بگویم افرادی به عنوان عضو هیات مدیره به باشگاه آمدند و تکلیف مدیریت مشخص است. پرسپولیس سرمربی هم که دارد و قرار است بازیکن هم به تیم اضافه شود و در این موارد مشکلی نیست. مسائل مالی و اسپانسری هم تقریبا مشخص شده و اسپانسر به باشگاه اضافه می‌شود و من خارج از این نمی‌توانم جواب شما را بدهم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مهدی طارمی و محمد نوری چه وضعیتی خواهند داشت و آیا در تیم می‌مانند یا نه؟ تصریح کرد: این حق طبیعی هر بازیکنی است که بتواند با باشگاه توافق لازم را داشته باشد و یا برود که اگر برود بحث دیگری است اما این هم حق طبیعی باشگاه است که اگر با بازیکنی قرارداد دارد از آن دفاع کند. اگر این دو بازیکن که شما نام بردید در تیم بمانند قدرت پرسپولیس بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر وضعیت مهدی طارمی اظهار داشت: به صورت موردی نمی‌توانم به بازیکنی اشاره کنم اما لیست در دست باشگاه است و علی اکبر طاهری حتما آن را پیگیری می‌کند.

عبدی در مورد اینکه چه زمانی وضعیت پرسپولیس مشخص می‌شود افزود: متولی فعلی باشگاه وزارت ورزش است و اول باید آنها وضعیت پرسپولیس را مشخص کنند.

وی درباره اسپانسری بانک گردشگری برای پرسپولیس اظهار داشت: به سازمان خاصی اشاره نمی‌کنم اما امیدوارم اتفاقی بیفتد که به سود پرسپولیس باشد.

عبدی در پایان درباره انتخاب مدیرعامل هم افزود: طاهری با حفظ نایب‌رئیسی باشگاه سرپرست باشگاه هم هست و قدرت مدیرعاملی دارد تا مدیر انتخاب شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: