جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 خرداد 1394     
برپایی بازارچه رمضان ویژه بانوان سرپرست خانوار منطقه 20

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 از تدارک ویژه برنامه های فرهنگی، مذهبی و تفریحات سالم به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در این منطقه جنوبی خبرداد.

منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: همزمان با ایام پرفضیلت ماه رمضان صدها ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی از سوی مدیریت شهری برای شهروندان روزه دار تدارک دیده شده است که با توجه به تقارن با فصل تابستان بخشی از این مجموعه فعالیت ها به تفریحات سالم و غنی سازی اوقات فراغت روزه داران اختصاص دارد.

کتانباف به برپایی نمایشگاه فصل نیایش در بوستان مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) اشاره کرد و افزود: استقرار 80 غرفه در قالب 8 پردیس قرآنی، هنری، ورزشی، سلامت، کارآفرینی، محلات، نهادهای مردمی، اقوام از مهمترین برنامه هایی است که همزمان با سی شب ماه مبارک رمضان به شهروندان خدمات فرهنگی، مذهبی و سلامت محور ارائه می کند.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های ماه رمضان به نحوی برنامه ریزی شده است که تمامی اقشار جامعه با هر نوع سلیقه و تمایلی بتوانند بهره مند شوند، گفت: علاوه بر پردیس های فرهنگی و مذهبی، برنامه های صحنه ای با محوریت سخنرانی های مذهبی، نمایش های هنری و حضور هنرمندان و ایستگاه های تفریحی و ورزشی نیز در محوطه نمایشگاه فصل نیایش اجرا می شود تا خدمات همه جانبه به شهروندان روزه دار منطقه 20 ارائه شود.

کتانباف پردیس کارآفرینی را نقطه عطف این نمایشگاه برشمرد و ادامه داد: 25 غرفه به نمایش و فروش محصولات تولیدی بانوان سرپرست خانوار و 6 غرفه نیز به خانه های مهارت آموزی کوثر در قالب بازارچه رمضان اختصاص یافته است که بستر خوبی برای جذب کمک های خیرین و معرفی توانمندی بانوان سرپرست خانوار محسوب می شود.

شهردار منطقه 20 در پایان گفت: علاوه بر پایی نمایشگاه فصل نیایش که به صورت متمرکز دایر است صدها ویژه برنامه فرهنگی مذهبی دیگر نیز در محله های 20 گانه با محوریت مساجد در ایام ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

نمایشگاه فصل نیایش در بوستان مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) واقع در میدان نماز شهرری از ساعت 21:30 تا 24 هر شب پذیرای شهروندان است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: