جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 خرداد 1394     
برنامه ریزی شهردار و مقامات حمل و نقل فیلادلفیا برای زمان دیدار پاپ

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، موسسه حمل و نقل جنوب شرقی پنسیلوانیا (SEPTA)، Amtrak و PATCO به همراه شهردار، Michael Nutter برای برنامه های اولیه دیدار پاپ فرانسیس در اواخر ماه سپتامبر به مذاکره نشستند.

این رویداد بزرگ ترین مراسم در تاریخ فیلادلفیای مدرن و احتمالا دومین یا سومین رویداد بزرگ در ایالات متحده خواهد بود و کسانی که می خواهند در این مراسم حاضر شوند باید آماده پیاده روی باشند.

با توجه به این که گمان می رود در حدود 2 میلیون نفر طی این مراسم از شهر فیلادلفیا دیدن کنند، شهردار Nutter اظهار داشت شهر باید آماده پیاده روی در حدود چند کیلومتر باشد. طی این مراسم خودروهای شخصی گزینه ای مناسب نخواهند بود و مسیرها و برنامه های حمل و نقل عمومی به منظور بهره وری و افزایش ظرفیت تغییر خواهند کرد.

دیدار پاپ پس از نشست جهانی خانواده خواهد بود که نشستی چهار روزه است. شهردار فیلادلفیا گفت: "مردم زیادی برای این رویداد حضور خواهند داشت. باید افراد را متوجه کنیم که این یک مراسم کاملا متفاوت است."

SEPTA در هنگام دیدار پاپ به منظور جابه جایی سریع مسافران به مرکز شهر، مسافران راه آهن را در 31 ایستگاه منتخب جابه جا می کند و باقی ایستگاه ها تعطیل خواهند بود. این موسسه در زمان این مراسم، برای تمام مسافران راه آهن بومی بلیطی یک روزه را عرضه خواهد کرد. این بلیط ها با قیمت 10 دلار و ظرفیت محدود پیش فروش خواهند شد. کسانی که دارای بلیط های ماهانه هستند نیز باید این بلیط روزانه را تهیه کنند و هیچ تخفیفی نیز ارائه نمی شود.

بلیط های سه روزه ویژه، مسافران را قادر می سازد تا تمام متروها، اتوبوس ها و ترامواها را با 10 دلار استفاده کنند. به خاطر مسدود شدن خیابان ها حداقل 26 اتوبوس در مسیرها موجود خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: